מבצע חנוכה 🔥

20% על כל האתר + אקססוריז מתנה בקנייה מעל ₪300

משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

אקססוריז חדשים באתר 💖

עכשיו במבצע השקה - SHOP NOW

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל ₪210

Client Care

שאלות נפוצות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
אמצעי תשלום

ש: אפשר לשלם דרך ביט?

ת: כן, את ההעברה יש לבצע למספר 053-307-6158

יש לצלם את מסך ההעברה ולשלוח אלינו דרך הוואטספ.

בהודעה יש לכלול את הדגמים הרצויים, יחד עם המידות והצבעים הרצויים מכל בגד ובגד.

אם לא קיבלת את התשובה שחיפשת, נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: אפשר לשלם בהעברה בנקאית?

ת: כן, ניתן לבצע העברה בנקאית.

שם המוטב: סטרונגפול בע"מ

מספר החשבון: 19690036

מספר סניף - 716

בנק לאומי

את האסמכתא יש לשלוח דרך לחיצה על האייקון של הוואטספ שמופיע בתחתית עמוד זה.

בהודעה יש לכלול את הדגמים הרצויים יחד עם מידות וצבעים מפורטים.

אם לא קיבלת את התשובה שחיפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: התשלום שלי נדחה - מה עליי לעשות?

ת: ראשית תבדקי שכל הפרטים שהזנת נכונים. במידה וכל הפרטים נכונים והתשלום נדחה, יש לפנות לספק האשראי שלך ולברר מדוע. אם האשראי הוא הבעיה ואין כל בעיה לבצע תשלום בדרכים אחרות תוכלי לשלם בהעברה בנקאית או דרך העברה בביט.

למידע נוסף או אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך: