Client Care

שאלות נפוצות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
החזרות וביטולים

ש: אפשר להחזיר מוצר אם שילמתי עם כרטיס מתנה?

ת: כן, הזיכוי על סכום העסקה יחזור לכרטיס המתנה ממנו בוצעה ההזמנה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: במקום לקבל זיכוי על החזרה אני יכולה להחליף במוצר אחר?

ת: בהחלט.

אם ברצונך להחליף מידה - עקבי אחר השלבים הבאים:

  • הכנסי לאיזור האישי שלך.
  • בחרי את ההזמנה הרלוונטית.
  • לחצי על הכפתור "החזרה \ החלפה".
  • בחרי באפשרות "החלפת מידה".
  • בחרי את המידה שמתאימה לך, במידה ואת רואה שיש אותה במלאי.
  • סיימי את תהליך ההחלפה, ושלחי אלינו את המוצרים.
  • אחרי שהמוצרים יגיעו אלינו ונראה שהם תקינים, נשלח אליך את ההחלפה שביקשת.

אם ברצונך להחליף לבגד אחר - בצעי החזר כרגיל ולפי מדיניות ההחזרות.

אם המוצר אותו תרצי להחזיר זול מהמוצר אותו תרצי לקבל בתמורה, תקבלי זיכוי לאמצעי התשלום ממנו התבצעה ההזמנה ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר.

אם המוצר אותו תרצי לקבל יקר מהמוצר אותו תרצי להחליף תדרשי לשלם את ההפרש ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר.
אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם אני יכולה להחזיר מוצר שלבשתי?

ת: במידה והמוצר במצב טוב וע״פ שיקול הדעת של החברה ייתכן ונוכל לתת לך זיכוי לקנייה באתר.

*חשוב לציין, בגדים משומשים אינם נמכרים באתר ויאספו לתרומה
החזרת מוצרים בכפוף לתקנון ההחזרות.

ש: תוך כמה זמן אפשר להחזיר מוצר?

ת: עד 30 ימי עסקים מתאריך קבלת המוצר.

מעבר לתאריך זה החברה עשויה להסכים להחזר עפ"י שיקול דעתה כתלות במקרה ספציפי, ובכפוף לתקנון ההחזרות.

ש: איך מחזירים מוצר באתר?

ת: עוקבים אחרי ההנחיות בתקנון ההחזרות.

ש: כמה זמן ייקח לכם לזכות אותי?

ת: ברגע שנקבל את הפריט שלך תשלח אליך הודעה שהפריט התקבל והוא עובר בדיקה.
לאחר הבדיקה הכסף יחזור לאותו אמצעי תשלום ממנו התבצעה העסקה.
*זמן ההחזר משתנה ותלוי בנותן האשראי ממנו בוצעה העסקה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם אני משלמת על משלוח חזרה אליכם?

ת: החזרת מוצרים היא עלינו, ללא תשלום מצידך.

פשוט מדביקים את המדבקה המגיעה אלייך בתוך השקית על גבי הפתח ומוסרים לנציג הדואר.

חשוב - יש לקחת מספר מעקב מנציג הדואר במעמד המסירה של המשלוח כדי שתוכלי לעקוב אחרי החבילה שלך.


אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר

ש: תוך כמה זמן ניתן לבטל את ההזמנה אם התחרטתי?

ת: ניתן לבטל את ההזמנה בכל שלב.

אם ההזמנה בוצעה בטעות, נסי לבטל את ההזמנה לפני שנשלחה.
אם ההזמנה כבר נשלחה, לקבלת זיכוי תצטרכי לחכות שהבגדים יגיעו אלייך ולהשיב את הבגדים אלינו.
הזיכוי יתקבל דרך אמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר

ש: שלחתי את המוצר חזרה לפני כמה ימים ועוד לא קיבלתי החזר

ת: מוצר שנשלח אלינו חזרה נשלח דרך דואר רשום, וזמן המשלוח לוקח 14 ימי עסקים (כפוף לדואר ישראל). 

אם עברו יותר מעשרה ימים בבקשה שלחי לנו הודעה עם מספר ההזמנה שלך, מספר המעקב של הדואר הרשום, ונברר מה קרה.

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך:

0

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל 210 ₪

משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

black lightning

Client Care

שאלות נפוצות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
החזרות וביטולים

ש: אפשר להחזיר מוצר אם שילמתי עם כרטיס מתנה?

ת: כן, הזיכוי על סכום העסקה יחזור לכרטיס המתנה ממנו בוצעה ההזמנה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: במקום לקבל זיכוי על החזרה אני יכולה להחליף במוצר אחר?

ת: בהחלט.

אם ברצונך להחליף מידה - עקבי אחר השלבים הבאים:

  • הכנסי לאיזור האישי שלך.
  • בחרי את ההזמנה הרלוונטית.
  • לחצי על הכפתור "החזרה \ החלפה".
  • בחרי באפשרות "החלפת מידה".
  • בחרי את המידה שמתאימה לך, במידה ואת רואה שיש אותה במלאי.
  • סיימי את תהליך ההחלפה, ושלחי אלינו את המוצרים.
  • אחרי שהמוצרים יגיעו אלינו ונראה שהם תקינים, נשלח אליך את ההחלפה שביקשת.

אם ברצונך להחליף לבגד אחר - בצעי החזר כרגיל ולפי מדיניות ההחזרות.

אם המוצר אותו תרצי להחזיר זול מהמוצר אותו תרצי לקבל בתמורה, תקבלי זיכוי לאמצעי התשלום ממנו התבצעה ההזמנה ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר.

אם המוצר אותו תרצי לקבל יקר מהמוצר אותו תרצי להחליף תדרשי לשלם את ההפרש ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר.
אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם אני יכולה להחזיר מוצר שלבשתי?

ת: במידה והמוצר במצב טוב וע״פ שיקול הדעת של החברה ייתכן ונוכל לתת לך זיכוי לקנייה באתר.

*חשוב לציין, בגדים משומשים אינם נמכרים באתר ויאספו לתרומה
החזרת מוצרים בכפוף לתקנון ההחזרות.

ש: תוך כמה זמן אפשר להחזיר מוצר?

ת: עד 30 ימי עסקים מתאריך קבלת המוצר.

מעבר לתאריך זה החברה עשויה להסכים להחזר עפ"י שיקול דעתה כתלות במקרה ספציפי, ובכפוף לתקנון ההחזרות.

ש: איך מחזירים מוצר באתר?

ת: עוקבים אחרי ההנחיות בתקנון ההחזרות.

ש: כמה זמן ייקח לכם לזכות אותי?

ת: ברגע שנקבל את הפריט שלך תשלח אליך הודעה שהפריט התקבל והוא עובר בדיקה.
לאחר הבדיקה הכסף יחזור לאותו אמצעי תשלום ממנו התבצעה העסקה.
*זמן ההחזר משתנה ותלוי בנותן האשראי ממנו בוצעה העסקה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם אני משלמת על משלוח חזרה אליכם?

ת: החזרת מוצרים היא עלינו, ללא תשלום מצידך.

פשוט מדביקים את המדבקה המגיעה אלייך בתוך השקית על גבי הפתח ומוסרים לנציג הדואר.

חשוב - יש לקחת מספר מעקב מנציג הדואר במעמד המסירה של המשלוח כדי שתוכלי לעקוב אחרי החבילה שלך.


אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר

ש: תוך כמה זמן ניתן לבטל את ההזמנה אם התחרטתי?

ת: ניתן לבטל את ההזמנה בכל שלב.

אם ההזמנה בוצעה בטעות, נסי לבטל את ההזמנה לפני שנשלחה.
אם ההזמנה כבר נשלחה, לקבלת זיכוי תצטרכי לחכות שהבגדים יגיעו אלייך ולהשיב את הבגדים אלינו.
הזיכוי יתקבל דרך אמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר

ש: שלחתי את המוצר חזרה לפני כמה ימים ועוד לא קיבלתי החזר

ת: מוצר שנשלח אלינו חזרה נשלח דרך דואר רשום, וזמן המשלוח לוקח 14 ימי עסקים (כפוף לדואר ישראל). 

אם עברו יותר מעשרה ימים בבקשה שלחי לנו הודעה עם מספר ההזמנה שלך, מספר המעקב של הדואר הרשום, ונברר מה קרה.

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך: