משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל ₪210

Client Care

שאלות נפוצות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
כרטיס מתנה והנחות

ש: הקוד שלי לא עובד, מה עליי לעשות?

ת: ראשית בדקי האם קוד ההנחה בתוקף.

אם קוד ההנחה בתוקף, יכול להיות שהקוד בו את מנסה לעשות שימוש לא נסכם עם קוד אחר אותו בחרת להפעיל.

במידה והקודים נסכמים ועדיין לא עובד לך הקוד, נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם ניתן להשתמש ביותר מקוד הנחה אחד בכל הזמנה?

ת: לא.

ש: חברה קנתה לי כרטיס מתנה - איך אני משתמשת בו?

ת: עם הרכישה של הכרטיס את תקבלי מייל ובו הקוד של כרטיס המתנה.

תקבלי גם קישור לראות את כרטיס המתנה שלך.

את הקוד של כרטיס המתנה מומלץ לשמור, כי את תצטרכי אותו בתור קוד קופון להזמנה שבה תרצי להשתמש בכרטיס שקיבלת.

ש: האם לכרטיס המתנה יש תוקף?

ת: כן, כרטיסי המתנה שלנו תקפים ל - 5 שנים מרגע הנפקת הכרטיס.

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך: