משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל ₪210

Client Care

שאלות נפוצות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
משלוחים

ש: מה זה אישור רכישה ולמה אני צריכה אותו?

ת: לאחר התשלום באתר, נשלחת אלינו הבקשה לקנייה. למרות התשלום אין זה אומר שהעסקה בוצעה. כלומר, ישנם מצבים בהם לא תהיה באפשרותנו למלא את ההזמנה (לדוגמה: הייתה תקלה ואין לנו את המוצר במלאי, או שאינך גרה באיזור שדואר ישראל או כל חברת שיליחות אחרת יכולה לבצע אליו משלוחים).
במקרה זה תקבלי הודעה למייל המפרטת את המצב וסכום העסקה יחזור לאמצעי התשלום ממנו התבצעה העסקה.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: מה לעשות אם לא קיבלתי אישור רכישה?

ת: אישור הרכישה נשלח לכתובת הדואר האלקטרוני אותו הזנת במעמד התשלום. יש לבדוק שהכתובת שהזנת היא הכתובת הנכונה.

אם הכתובת נכונה ובכל זאת לא קיבלת הודעה על אישור רכישה לאחר ההזמנה, כדי שהחוויה שלך לא תפגע, נשמח אם תפני אלינו בהקדם בהודעה עם מספר ההזמנה לבירור מיידי. - צרי קשר

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: כמה זמן ייקח למשלוח להגיע לעיר שלי?

ת: כל המשלוחים מגיעים תוך 1-3 ימי עסקים, לא כולל את יום קליטת ההזמנה.

ש: האם אני יכולה להזמין משלוח ליום ספציפי?

ת: חלקית - אנחנו נוכל לתזמן את יציאת המשלוח לפי בקשתך. בשביל לתזמן את המשלוח, את יכולה להוסיף "הערה למשלוח" בשלב של סל הקניות, ולכתוב באיזה יום עדיף שהמשלוח יגיע.

אם לא קיבלת את התשובה שחיפשת, נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: האם אפשר לשלוח לכתובת אחרת מהכתובת שלי?

ת: במעמד ההזמנה ניתן לבחור כתובת השונה מהכתובת שהזנת בעבר.

*חשוב לוודא שבכתובת לשליחה שהזנת יהיה מישהו שמודע למשלוח הצפוי להגיע ויהיה זמין לתיאום המשלוח במספר הטלפון שהוזן בהזמנה. 

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: כמה עולה משלוח?

ת: בכל הזמנה מתחת לסכום של 210 שקלים, המשלוח יעלה 10 שקלים.

בכל הזמנה מעל 210 שקלים, המשלוח הוא בחינם.

ש: מישהו צריך להיות בבית כשהשליח מגיע?

ת: כן, ע"פ תקנון חברת השילוח חייב להיות בבית מישהו מעל גיל 16 לקבלת המשלוח.

ש: הזמנתי לפני מספר ימים וההזמנה שלי עוד לא הגיעה

ת: אם ההזמנה שלך לא הגיעה בטווח שהיה רשום בזמן המשלוח, אנחנו מתנצלים.

נשמח שתצרי איתנו קשר אם ההזמנה שלך לא מגיעה בטווח הנכון.

ש: איך אני יכולה לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

ת: מהמשתמש שלך, לחצי על הכפתור "פרטי הזמנה".

בדף של פרטי ההזמנה, יש כפתור שנקרא "מעקב הזמנה".

לחצי על הכפתור הזה ותוכלי לראות את מספר המעקב שלך, יחד עם קישור לאתר של חברת המשלוחים שלנו.

אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.

ש: אפשר לבוא לאסוף הזמנה בעצמי?

ת: אם את באיזור חיפה (מיקומנו), ניתן לפנות אלינו לתיאום איסוף מראש בכל שעה ובכל יום.

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך: