מבצע חנוכה 🔥

20% על כל האתר + אקססוריז מתנה בקנייה מעל ₪300

משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

אקססוריז חדשים באתר 💖

עכשיו במבצע השקה - SHOP NOW

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל ₪210

Client Care

מדיניות

בחירת קטגוריה

בחירת נושא

חזרה
שינויים וביטולים

 ביטול הזמנה

אם ברצונך לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי, את יכולה לבחור לקבל זיכוי כנקודות באתר, או זיכוי לאמצעי התשלום איתו שילמת על ההזמנה.

אם בחרת בזיכוי כספי, הכסף יוחזר לחשבונך עד 14 ימי עסקים, ובהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.

להסרת ספקות, מובהר כי החוק קובע שדמי הביטול הינם 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.

על מנת לבטל הזמנה מתוך משתמש סטרונגפול קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • הכנסי למשתמש שלך.
  • לחצי על הכפתור "פרטי הזמנה".
  • לחצי על הכפתור "ביטול \ עריכה".
  • בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
  • ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.

על מנת לבצע ביטול הזמנה ללא משתמש סטרונגפול קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • הכנסי למייל אישור ההזמנה שנשלח אלייך מאיתנו.
  • לפי מספר ההזמנה שמופיע במייל, לחצי על הקישור "לביטול הזמנה" שמופיע מתחת לכפתור.
  • בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
  • ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.

שינויים בהזמנה

אם ההזמנה שלך עוד לא נקלטה, את יכולה לעשות שינוי במידות \ צבעים \ דגמים בעצמך.

על מנת לבצע שינויים בהזמנה מתוך משתמש סטרונגפול קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • הכנסי למשתמש שלך.
  • בחרי את ההזמנה שברצונך לשנות.
  • לחצי על הכפתור "פרטי הזמנה".
  • לחצי על הכפתור "ביטול \ עריכה".
  • בחלון שנפתח בחרי בכפתור "עריכת הזמנה".
  • ההזמנה שבחרת תבוטל, והפריטים שהזמנת יחזרו לסל הקניות.
  • מכאן את חופשיה להזמין מחדש מידות \ צבעים \ דגמים אחרים.

על מנת לבצע שינויים בהזמנה ללא משתמש סטרונגפול קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • הכנסי למייל אישור ההזמנה שנשלח אלייך מאיתנו.
  • לפי מספר ההזמנה שמופיע במייל, לחצי על הקישור "לביטול הזמנה" שמופיע מתחת לכפתור.
  • בחלון שנפתח בחרי בכפתור "עריכת הזמנה".
  • ההזמנה תבוטל והפריטים שהזמנת יחזרו לסל הקניות, את הפריט שתרצי לשנות תוכלי להסיר מהסל לפי הצורך.
  • המשיכי בהזמנה כרגיל אל 'מעבר לתשלום'.

אנחנו בסטרונגפול עושים את מירב המאמצים להוציא הזמנות במהירות האפשרית.

לאחר שההזמנה נקלטה ונשלחה, אין באפשרותינו להחליף אותה ותוכלי רק לבטל אותה.

*במידה והזנת כתובת משלוח לא נכונה והחבילה נשלחה אליך, לא נוכל לזכות אותך על אובדן החבילה.

    אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לשמוע ממך: