שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

איך אני יודעת איזו מידה אני?

המידות באתר הינן סטנדרטיות ותואמות למידה שאת לוקחת בדרכ.

בכל פריט באתר ניתן למצוא טבלת מידות מפורטת לפי היקפים על מנת שתוכלי למדוד ולהשוות לגופך.

במידה ואת מתלבטת בין 2 מידות נמליץ לקחת את המידה הקטנה בניהן.

לכל התייעצות ניתן לפנות אלינו במוקד הוואטסאפ

חברה קנתה לי גיפטקארד - איך אני משתמשת בו?

עם הרכישה של הכרטיס את תקבלי מייל ובו הקוד של כרטיס המתנה.

את הקוד עלייך להזין בשלב הצ׳ק אאוט באתר לאחר ״מעבר לתשלום״.

מה לעשות אם לא קיבלתי אישור הזמנה?

במידה ולא קיבלת אישור הזמנה לדואר האלקטרוני האישי שלך עלייך לפנות להוואטסאפ שלנו.

תוך כמה זמן ניתן לבטל את ההזמנה?

ניתן לבטל הזמנה בכל עת כל עוד ההזמנה אינה נארזה.

במידה והזמנתך נארזה ונשלחה, עלייך לבצע החזרה כמפורט במדיניות החזרות והחלפות שלנו לאחר קבלת החבילה.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

ניתן לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ עד 3 ימי עסקים מלבד איזורים מרוחקים עד 5 ימי עסקים.

איך ניתן לבצע החלפה?

ניתן לבצע החלפה דרך פורטל ההחלפות וההחזרות שלנו.

האם אני משלמת על משלוח חזרה אליכם?

ניתן לבצע החלפה ללא עלות עם שליח עד הבית לכל הזמנה / החזרה בעלות של 10₪ עם שליח.

תוך כמה זמן אפשר להחליף או להחזיר פריט?

ניתן להחליף / להחזיר פריט עד 30 יום מתאריך קבלתו.

כמה זמן ייקח לכם לזכות אותי?

הפריטים שהחזרת מגיעים אלינו עד 14 ימי עסקים.

הזיכוי מתבצע ביום הגעת החבילה ומופיע באמצעי התשלום עד 14 ימי עסקים, בהתאם לחברת האשראי שלך.

אפשר להחזיר מוצר אם שילמתי באמצעות גיפטקארד?

ניתן להחזיר מוצר ששולם באמצעות גיפטקארד, הזיכוי בשווי העסקה יחזור לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.

האם אני יכולה להחזיר / להחליף פריט שנלבש?

לא ניתן להחליף / להחזיר פריטים שנלבשו ועברו שימוש.

קיבלתי מוצר לא תקין מה אפשר לעשות?

במידה וקיבלת מוצר לא תקין עלייך לפנות להוואטסאפ שלנו יחד עם מספר הזמנה, שם מלא ופירוט המקרה.

איך אוכל להתעדכן בקולקציות חדשות?

חברות מועדון ורשומות דיוור מתעדכנות על כל קולקציה חדשה וקמפיין שעולים לאתר, ניתן להירשם בקלות ובחינם עמוד מועדון הלקוחות

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים