0

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל 210 ₪

משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

0

משלוח אקספרס חינם בהזמנה מעל 210 ₪

משלוחי אקספרס לכל הארץ בכל הזמנה

    • לאחר התשלום באתר, נשלחת אלינו הבקשה לקנייה. למרות התשלום אין זה אומר שהעסקה בוצעה. כלומר, ישנם מצבים בהם לא תהיה באפשרותנו למלא את ההזמנה (לדוגמה: הייתה תקלה ואין לנו את המוצר במלאי, או שאינך גרה באיזור שדואר ישראל או כל חברת שיליחות אחרת יכולה לבצע אליו משלוחים).
      במקרה זה תקבלי הודעה למייל המפרטת את המצב וסכום העסקה יחזור לאמצעי התשלום ממנו התבצעה העסקה.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • אישור הרכישה נשלח לכתובת הדואר האלקטרוני אותו הזנת במעמד התשלום. יש לבדוק שהכתובת שהזנת היא הכתובת הנכונה.

      אם הכתובת נכונה ובכל זאת לא קיבלת הודעה על אישור רכישה לאחר ההזמנה, כדי שהחוויה שלך לא תפגע, נשמח אם תפני אלינו בהקדם בהודעה עם מספר ההזמנה לבירור מיידי. - צרי קשר

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • אנחנו פועלים בשלושה שירותי שילוח:
      דואר אקספרס, דואר שליחים ודואר רשום.
      אופן השילוח נקבע ע״פ סכום ההזמנה, את סוג השילוח אפשר לראות בדף המוצר, בעגלת הקניות ובדף רגע לפני התשלום 
      וכמובן שגם כאן - זמני שילוח לפי חלוקת ישובים בארץ

      *חשוב לציין שהזמנים כפופים לדואר ישראל במצבים חריגים יתכנו עיכובים בזמן המשלוח.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • חלקית, אנחנו נוכל לתזמן את יציאת המשלוח לפי בקשתך. *כאן תוכלי לראות  את זמני שילוח* לפי חלוקת ישובים בארץ ולפי זה להגיד לנו מתי לשלוח לך את החבילה.
      כלומר, אם המשלוח שבחרת הוא אקספרס (לרוב יום עסקים אחד לערים הגדולות) וברצונך לתאם משלוח לעוד חמישה ימים ניתן לבקש שהמשלוח יצא בעוד שלושה/ארבעה ימים וכך רוב הסיכויים שיגיע ביום החמישי.
      לתיאום משלוח ליום ספציפי נא לפנות אלינו לאחר ההזמנה - צרי קשר

      *חשוב לציין שהזמנים כפופים לדואר ישראל במצבים חריגים יתכנו עיכובים בזמן המשלוח.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • במעמד ההזמנה ניתן לבחור כתובת השונה מהכתובת שהזנת בעבר.
      *חשוב לוודא שבכתובת לשליחה שהזנת יהיה מישהו שמודע למשלוח הצפוי להגיע ויהיה זמין לתיאום המשלוח במספר הטלפון שהוזן בהזמנה. 

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כל המשלוחים באתר בחינם :).

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כן, ע״פ תקנון של חברת השילוח חייב להיות בבית מישהו מעל גיל 16 לקבלת המשלוח.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • אם זמני המשלוח אינם עומדים בזמנים הרשומים *כאן* ע״פ שיטת השילוח אותה בחרת, אנחנו מתנצלים.
      אנחנו עושים מאמצים רבים כדי שחוויתך לא תפגע ונשמח אם תוכלי לפנות אלינו בהקדם יחד עם מספר ההזמנה - צרי קשר

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • משתמשות רשומות יוכלו למצוא את מספר המעקב שלהן באיזור האישי באתר בלשונית ״ההזמנות שלי״  ע״י לחיצה על כפתור ״מעקב הזמנה״ שמופיע בטבלה. העתיקי את המספר ולחצי על הקישור שמופיע בחלון שיעביר אותך לאתר דואר ישראל
      שם תוכלי להדביק את המספר הזמנה ולראות מה סטטוס ההזמנה שלך.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כן, הזיכוי על סכום העסקה יחזור לכרטיס המתנה ממנו בוצעה ההזמנה.
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • בהחלט. אם המוצר אותו תרצי להחזיר זול מהמוצר אותו תרצי לקבל בתמורה, תקבלי זיכוי לאמצעי התשלום ממנו התבצעה ההזמנה ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר. אם המוצר אותו תרצי לקבל יקר מהמוצר אותו תרצי להחליף תדרשי לשלם את ההפרש ואופן השילוח של המוצר יקבע ע״פ עלות המוצר.
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • במידה והמוצר במצב טוב וע״פ שיקול הדעת של החברה ייתכן ונוכל לתת לך זיכוי לקנייה באתר. *חשוב לציין, בגדים משומשים אינם נמכרים באתר ויאספו לתרומה החזרת מוצרים בכפוף לתקנון ההחזרות
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • עד 30 ימי עסקים מתאריך קבלת המוצר.
      מעבר לתאריך זה החברה עשויה להסכים להחזר ע״פ שיקול הדעת של החברה כתלות במקרה הספציפי.
      כפוף *לתקנון החזרות*

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • ניתן לבצע החזרה בקלות בשלבים הבאים:
      1 - הכנסי לאיזור האישי או למייל של ההזמנה
      2 - בראשית הטבלה לחצי על הכפתור "להחזרת הזמנה"
      3 - מלאי את הפרטים של ההזמנה שברצונך להחזיר
      4 - הכניסי את הפרטים לשקית השקופה, ואת השקית השקופה לשקית הראשית
      5 - הדביקי את מדבקת ההחזרה של השקית הראשית ותוודאי שהשקית אטומה
      6 - לכי לדואר ותמסרי את החבילה - אין צורך לשלם על ההחזרה
      7 - המתיני לזיכוי באמצעי התשלום שדרכו בוצעה העסקה
      *אם אין לך משתמש - צרי איתנו קשר
      למידע נוסף - למדיניות ההחזרות
    • בתוך החבילה שקיבלת יש מדבקה שכתובים עליה הפרטים שלנו. עלייך לארוז את הפריטים שאת רוצה להחזיר ואת הכרטיס שקיבלת בתוך שתי השקיות המקוריות של המשלוח. השתמשי במדבקה כדי לאטום את הפתח של השקית החיצונית. נא וודאי שהשקית באמת סגורה, במידת הצורך השתמשי בנייר דבק לסגירה בטוחה. בגדים שנפלו/לא היו בשקית ולא הגיעו אלינו לא יזוכו. ניתן למסור את החבילה בכל סניף של דואר ישראל לשליחה בשירות ״תגוביינא״ - לא תידרשי לשלם על המשלוח! *לפני המסירה יש לצלם את השקית והאופן בו ארזת ושמת הכל בפנים, זה יקל בכל מצב של אי וודאות.
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר
    • ברגע שנקבל את הפריט שלך תשלח אליך הודעה שהפריט התקבל והוא עובר בדיקה. לאחר הבדיקה הכסף יחזור לאותו אמצעי תשלום ממנו התבצעה העסקה. *זמן ההחזר משתנה ותלוי בנותן האשראי ממנו בוצעה העסקה.
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר
    • אם זמני המשלוח אינם עומדים בזמנים הרשומים ע״פ שיטת השילוח אותה בחרת, אנחנו מתנצלים.
      אנחנו עושים מאמצים רבים כדי שחוויתך לא תפגע ונשמח אם תוכלי לפנות אלינו בהקדם יחד עם מספר ההזמנה - צרי קשר

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • ניתן לבטל את ההזמנה בכל שלב. אם ההזמנה בוצעה בטעות, נסי לבטל את ההזמנה לפני שנשלחה. אם ההזמנה כבר נשלחה, לקבלת זיכוי תצטרכי לחכות שהבגדים יגיעו אלייך ולהשיב את הבגדים אלינו. הזיכוי יתקבל דרך אמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר
    • מוצר שנשלח אלינו חזרה נשלח דרך דואר רגיל וזמן המשלוח הינו 7-10 ימי עסקים בדרך כלל (כפוף לדואר ישראל). אם עברו יותר מעשרה ימים בבקשה שלחי לנו הודעה עם מספר ההזמנה לבירור. -צרי קשר
      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר
    • אם יש פגם כלשהו במוצר שקיבלת - אנחנו מאד מתנצלים.
      אין בכוונתינו לפגוע בחוויה שלך, ונשמח אם תכתבי לנו עם פירוט על המקרה, כולל מספר ההזמנה.
    • אם המוצר שקיבלת הוא לא בצבע שציפית - אנחנו מאד מתנצלים.
      נשמח שתפני אלינו עם פירוט המקרה, כולל מספר ההזמנה.
      *חשוב לציין שאין לנו אחריות על שינויים בגוונים על סמך אופן התצוגה של המכשיר ממנו הזמנת את הבגדים. תיתכן סטיה בצבעים אשר תלויה בהגדרות המכשיר.
    • כל המוצרים הנמכרים באתר הינם מוצרים חדשים לגמרי.
      אם המוצר הגיע אליך מלוכלך, אנחנו מאד מתנצלים.
      כדי שנוכל להחליף את המוצר או לזכות אותך, נשמח אם תפני אלינו עם מספר ההזמנה ותמונה של המוצר
    • כל המוצרים הנמכרים באתר הינם מוצרים חדשים לגמרי.
      אם המוצר הגיע אליך נראה משומש, אנחנו מאד מתנצלים.
      כדי שנוכל להחליף את המוצר או לזכות אותך, נשמח אם תפני אלינו עם מספר ההזמנה ותמונה של המוצר
    • כן, את ההעברה יש לבצע למספר:
      יש לצלם את מסך ההעברה ולשלוח אלינו דרך האייקון של הווצאפ בתחתית עמוד זה
      בהודעה יש לכלול את הדגמים הרצויים יחד עם המידות והצבעים הרצויים.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כן, ניתן לבצע העברה בנקאית
      שם המוטב: סטגרונגפול בע״
      מספר חשבון: 19690036
      מספר סניף 716
      בנק לאומי

      את האסמכתא יש לשלוח דרך הלחיצה על האייקון של הווצאפ שמופיע בתחתית עמוד זה
      בהודעה יש לכלול את הדגמים הרצויים יחד עם המידות והצבעים הרצויים.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • ראשית תבדקי שכל הפרטים שהזנת נכונים.
      במידה וכל הפרטים נכונים והתשלום נדחה, יש לפנות לספק האשראי שלך ולברר מדוע.
      אם האשראי הוא הבעיה ואין כל בעיה לבצע תשלום בדרכים אחרות תוכלי לשלם בהעברה בנקאית או דרך העברה בביט.

      למידע נוסף או אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • ראשית בדקי האם קוד ההנחה הוא בתוקף.
      אם קוד ההנחה בתוקף, יכול להיות שהקוד בו את מנסה לעשות שימוש לא נסכם עם קוד אחר אותו בחרת להפעיל.
      במידה והקודים נסכמים ועדין לא עובד נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • ישנם מספר קודים שיכולים לפעול אחד עם השני, עם זאת בכל רגע נתון
      וע״פ שיקול דעת החברה שימוש של קודים יחד יכול להפוך להיות לא זמין מסיבה כזאת או אחר.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • עם הרכישה של הכרטיס את מקבלת מייל ובו הקוד כרטיס, באתר באיזור המשתמש את מזינה את הקוד ורואה מה סכום הכרטיס.
      כמו כן את תוקפו.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כן, התוקף הוא בדרך-כלל 5 שנים מרגע הנפקת הכרטיס
    • בחיפה
    • בכל דף מוצר מעל בחירת המידות יש כפתור שפותח את טבלת המידות המתאימה לאותו המוצר.
    • השקיות שלנו עשויות מחומר ממוחזר.
      ואת השקיות אנחנו ממחזרים גם כן.
      לתוכנית מחזור מחדש ניתן להתעדכן מדיניות מיחזור השקיות שלנו - למחזר ולהנות מהנחות שוות.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.
    • כן, יש לנו תוכנית למחזור שקיות בה את יכולה גם למחזר וגם להנות מהנחות שוות.
      בנוסף, אנחנו עושים מאמצים רבים שכל בגד שחוזר ואינו יכול להימכר נתרם או לבד או ללבישה (במידה ואפשרי).
      השקיות שלנו ממוחזרות ואנחנו עושים מאמצים רבים להפוך אותן גם למתכלות.

      אם לא קבלת את התשובה שחפשת נשמח שתצרי איתנו קשר.