StrongBlog

אז למה לבחור דווקא באימון פונקציונלי?

2024/01/14

תחום האימונים הפונקציונליים עלה מדרגה בשנים האחרונות. ניתן לראות מגוון אימונים מסוג זה כמעט בכל מכון כושר, אז מה זה אימון פונקציונלי לנשים ולמה הוא כל כך פופולרי? בואו נגלה. 

 

המילה פונקציונלי באנגלית נגזרת מהמילה תפקוד (Function) באנגלית. כלומר, ברמה הכללית, אימון פונקציונלי משמעותו לתת מענה לצרכים תפקודיים כאלה ואחרים ולחזק את הגוף בעזרת תנועות שכולנו מכירים וכוללים פעולות יומיומיות.

 

פונקציונליות היא אינדיבידואלית ומשתנה בין אדם לאדם. יחד עם זאת, ישנן פעולות חוזרות אשר יהיו רלוונטיות לרוב האנשים. דוגמאות קלאסיות לפעולות חוזרות ונשנות אצל מרבית האנשים הן קימה מכיסא, הליכה עם משקל כמו שקיות של קניות, עליה וירידה במדרגות, הרמת חפץ כבד משקל מהרצפה ועוד.
אימון פונקציונלי איכותי יוביל אותך לשיפור בביצוע פעולות אלה מבחינת כוח וסיבולת שרירית.

 

עם עליית הפופולריות של אימונים אלו, עלו גם השערות רבות לגבי מהו באמת אימון כוח פונקציונלי טוב?
- אימון טוב יכלול תנועות המערבות מספר מפרקים וקבוצות שרירים.
בין הפעילויות המוכרות האלו קיימות שכיבות שמיכה, עליות מתח, טיפוס על חבל, חתירה וכו’.

 

-  פעילויות מחיי היום יום - בעזרת פעילויות יומיומיות המשולבות עם משקל גבוה אנו יכולים לחזק את הכוח והסיבולת של השריר.
לדוגמא : הרמת משקולות במשקל גבוה היא פעולה מדומה להרמת שקיות עם מוצרים מהסופר.

 

היתרון בסטים שלנו הם שגם הם מתאימים לשילוב בחיי היום יום אך גם לאימונים. תוכלי גם לצאת לסידורים וגם ללכת לאימון קשוח מבלי להחליף בגד ועדיין להיראות בשיא!
סט מושלם לכך יהיה Balance. זהו אחד מהסטים הקלאסיים והנמכרים ביותר! הוא עשוי מבד ריב, מחטב את הגוף וקיים במגוון רחב של צבעים כך שכל מה שתצטרכי לעשות הוא לבחור את הצבע האהוב עליך

 

לחצי כאן לסט באתר!

- התאמת האימון לפי המתאמן : אימונים פונקציונליים יכולים להיות דינמיים ומותאמים ישירות לכל מתאמן בצורה אינדיבידואלית. דוגמה טובה למצב זה היא בחירת כובד המשקולת. מתאמן אחד יכול להרגיש התאמצות של השריר רק בשימוש במשקולות במשקל גבוה ומתאמן אחר יכול להסתפק במשקולת קלה לאימוץ השריר.
בדומה לאימונים אלו, גם הסטים האהובים על כל לקוחה משרתים את הטעם האינדיבידואלי שלה. תוכלי לבחור ממגוון רחב של דגמים, כאשר כל אחד מהם עשוי מבד שונה, גזרה שונה, צבע שונה וכמובן, קיים במגוון רחב של מידות החל מXXS ועד XXL.

תוכלי למצוא את כל הסטים שלנו כאן!
 

 

לחצי כאן לסט באתר! 

 

חצי היתרון הכי משמעותי הוא שגם בסיום האימון הפונקציונלי תשרפו קלוריות. באימון פונקציונלי ישנה עלייה ניכרת בקצב הלב, בדופק ובשחרור הורמוני הסטרס בגוף. שריפת קלוריות זו יכולה להימשך שעות ארוכות מאז שסיימתם את האימון. רוצים לשרוף יותר שומן? אימון פונקציונלי יתרום לכך משמעותית מפעילות אירובי בעצימות נמוכה.

 

לסיכום, אימונים אלו יכולים לשרת את המטרות שלכן אם הן שריפת קלוריות מרובה והנאה תוך כדי אימון.
ועכשיו שאת יודעת מהם היתרונות של אימונים פונקציונליים נשאר לך רק לבחור את הסט האהוב עליך ולהירשם לאימון הבא.

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים