StrongBlog

איך בוחרים בגדי אימון לנשים שיתאימו לפילאטיס או ליוגה?

2022/01/10

סטרונגירל, את טיפוס של אימון פילאטיס? או אולי בעצם טיפוס של אימון יוגה? לא משנה לאיזה אימון את מתחברת - מגיע לך לדעת אילו בגדי אימון לנשים הכי יתאימו לך! 

 

יוגה גירלס 

לא משנה איזה סוג אימון יוגה את עושה - את צריכה בגדי אימון לנשים שישבו עלייך טוב. אז בשביל לבחור איזה טייץ לנשים או קרופ טופ יתאימו לך, אנחנו צריכות להסתכל על כמה דברים חשובים: 

 

1. גמישות:

באימון יוגה אנחנו נמתחות, מתגלגלות, מתקפלות... מה לא? 

ובשביל לעשות את ה-100% שלנו בכל תנועה באימון, אנחנו צריכות בגדים שלא יפריעו לנו בדרך - שימתחו ביחד איתנו ויאפשרו לנו להגיע לתנועה מקסימלית. בשביל זה, טייצים מספנדקס יכולים להיות הכי מתאימים והכי נוחים.

 

2. נשימה:

כמו בכל אימון כושר, גם ביוגה אנחנו כמובן - מזיעות. אז בשביל לתת לזיעה לצאת ולגוף להתקרר, חשוב לקנות בגדי אימון לנשים מבדים מאווררים ונושמים. הימנעי מבגדי כותנה שיספגו ויגרמו לך להרגיש נוטפת זיעה. 

 

3. נוחות:

זה אולי קצת לציין את המובן מאליו, אבל אין יותר נורא מלעשות אימון יוגה בבגדים שפשוט לא מתאימים לך. באימון יוגה את מתרגלת ריכוז ורוצה לשחרר ממך לחצים וסטרס - את לא רוצה לתת את הפוקוס לבגד שפשוט לא יושב עלייך טוב. 

אז כשאת קונה סט ספורט, תעשי כמה תנוחות יוגה בשביל לראות שהוא יושב עלייך כמו שצריך ונוח לך במידה מספקת כשאת עוברת ממנח אחד למנח אחר :)

 

פילאטיס גירלס

המשותף לפילאטיס מכשירים ולפילאטיס מזרון, הוא ששניהם עובדים רבות על כוח, שיווי משקל, איזון, וששניהם צריכים בגדים שיתנו לך להרגיש בשיא בזמן האימון :) אז מה אנחנו רוצות לבדוק כשאנחנו מחפשות בגדי אימון לנשים לפילאטיס? 

 

1. תמיכה:

בשביל להרגיש בנוח במעבר בין תנועה לתנועה, נרצה טייץ לנשים וחזיית ספורט שיתנו תמיכה וישארו במקום גם בזמן התרגיל הכי מסובך. טיפ שלנו: תקפצי, תרוצי במקום או בקיצור - תעשי תנועות ממש מוזרות מול המראה, בשביל לראות אם סט ספורט שמדדת לא זז ממקומו גם כשזה סופר קיצוני.

 

2. צמידות:

חשוב שהסט שבחרת יהיה צמוד, גם בשביל הנוחות הכללית בזמן האימון - וגם בשביל המאמנ.ת! 

מאמני ומאמנות פילאטיס בדרך כלל יבדקו את הצורה בה את מבצעת את התרגיל בשביל לראות שאת עושה אותו נכון. אם תלבשי בגדים רופפים ולא צמודים, למאמנ.ת יהיה קצת קשה לראות מה מצבך. שורה תחתונה: בגדי אימון לנשים לפילאטיס צריכים להיות ממש כמו "עור שני" בשבילך.

בו זמנית, גם אל תגזימי, לא צריך בגד שיחנוק - תני לעצמך לנשום קצת :) 

 

3. כל המוסיף גורע:

זה לא ממש כיף לשכב על המזרון ולהרגיש שמשהו מפריע לך, או לעשות איזה תנועה ולהתעסק בקישוטים שיוצאים לך מהבגדים ובגלל זה: 

בגדי אימון לנשים עם כפתורים, פראנזים למינהם, כל דבר שיכול להפריע לך - אאוט! 

לאימון פילאטיס את צריכה סט ספורט סופר בייסיק, נוח בלי יותר מדי הסחות דעת מסביב. 

עוד טיפ קטן מאיתנו: כשאת עושה אימון פילאטיס, תורידי אקססוריז - במיוחד אם הם לא צמודים. גם בשביל להוריד ממך הפרעות בזמן האימון וגם בשביל שהשרשרת האהובה עלייך לא תיקרע בטעות.

 

סטרונגירלס

אז עכשיו כשאת כבר יודעת את הבייסיק למציאת הסט המושלם לאימון שלך, יש לנו דגש אחרון וסופר חשוב בשבילך: 

תני לבגדי האימון שלך להקרין את האישיות שלך החוצה. 

הסטייל שלנו הוא החלון למי שאנחנו מבפנים, הוא גורם לנו להרגיש בטוחות בעצמנו. זה לא פחות חשוב משאר הנקודות שהעלנו למעלה - חלק יגידו שזה אפילו יותר :) 

אז כשאת בוחרת סט, תבחרי אותו בצבע שאת אוהבת, בגזרה שאת מתחברת אליה. תני לבגדי הספורט שלך להדגיש את האופי והיופי שלך ולהראות אותו לכל העולם (ולכל הסטודיו…) 

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים