StrongBlog

איך לבחור את המידה הנכונה כשקונים בגדי ספורט באינטרנט?

2021/06/22

איך לבחור את המידה הנכונה כשקונים בגדי ספורט באינטרנט?

 

הסיפור הזה לא חדש לכן. אתן נכנסות לאתרי מסחר אלקטרוניים באינטרנט ובוחרות את הבגדים שמתאימים לכן. אלה יכולים להיות בגדים עבור הילדים בהנחות מטורפות, או עבור עצמכן, כדי להכניס להכין את המלתחה שלכם לעונה החדשה, או סתם כי בא לכן לשנות.

 

אחרי שבחרתן את צבע הבגד, את הגזרה הנכונה לכם ואולי אפילו התאמתם נעליים או כובע כדי להשלים את הסט, אתן מגיעות לשלב הקריטי: המידה. אתן נתקלות במידות שונות וסוגים שונים של חישובים ותחילה ההתלבטות: האם לאשר את ההזמנה? מה יקרה אם אפתח את העטיפה בבית והבגד יהיה גדול עליי? מה יקרה אם הבגד יהיה צר? רגע, איך לבחור את המידה הנכונה כשקונים בגדי ספורט באינטרנט ולמה לא לגשת לחנות ולשלם מחיר יקר יותר, מבלי להיכנס למתח מיותר?

 

רגע, לפני הכל: למה בכלל לרכוש בגדי ספורט באינטרנט?

כדי לענות על כל השאלות הללו, חשוב להבין קודם מהיכן צמחה תופעת הרכישת באי-קומרס? ובכן, רשתות האופנה וחנויות הבגדים עברו בשנים האחרונות למצב של מכירות אונליין. יותר אנשים הבינו כי במקום לבזבז זמן יקר, ובעיקר כסף רב, בחנויות הבגדים - הם יכולים להשיג בגדים בנוחות וביעילות ובדרך כלל תמורת מחירים זולים בהרבה.

 

תקופת הקורונה, בה הלך וגבר הביקוש גם לבגדי ספורט, ענף שנמצא בפריחה מאז התפרצות הנגיף, חיזקה עוד יותר את המעבר לאונליין. רכישת הבגדים, בניהם בגדי ספורט, באונליין - עלתה בעשרות אחוזים ולא רק בגלל הסגר: האתרים החלו להציע מגוון שלם של מותגי אופנה, הלבשה תחתונה ועוד מגוון של מוצרים שעושים לנו את החיים קלים יותר.

 

אבל זה ממש לא רק עניין של נוחות, של הזמנת מוצרים בקליק, אלא גם המחיר. מתברר כי בחלק גדול ממותגי האופנה, תוכלו להשיג את המוצר עצמו באינטרנט במחיר זול בהרבה מאשר אם תחליטו לרכוש את אותו המוצר, מאותה רשת, דרך החנות עצמה.

 

ברוב המקרים, המוצר יהיה עדיין זול יותר גם אם יגבו מכם דמי משלוח (בחלק מהמקרים המשלוח יהיה על חשבון החברה). פעמים רבות, תוכלו לרכוש את המוצר גם באמצעות קופונים.

 

ועכשיו - איך בוחרים מידה נכונה?

כפי שציינו קודם, בחירת המידה היא כנראה השלב הקשה ביותר בבואכם להזמין את בגד הספורט שרציתן. אנשים רבים מספרים כי בשל חוסר ידע, החליטו לבטל הזמנות, אולם לאחר שקראו מאמרים בנושא, הבינו כי הרכישה יכולה להיות קלה ופשוטה וכך הם הצליחו לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה.

 

על מנת לבחור את המידה המדויקת, ראשית, כדאי לבדוק את שם הגזרה ולבדוק באמצעות גוגל כי מדובר בדגם שרציתם. לאחר שהבנתן שמדובר בגזרה הנכונה (בחירת גזרה צמודה או רחבה מדי, למשל, יכולה לגרום לך שבחירת המידה הנכונה עשויה שלא להספיק).

 

הדבר הכי נכון לעשות כשאנו באים לבחור את המידה והגזרה הנכונה לבגדי ספורט שהזמנו, הוא פשוט: לחפש טבלה להמרת מידות באינטרנט. רשתות אופנה רבות מחזיקות במידות סטנדרטיות, אך לעתים מידה לא מוכרת יכולה לסבך את העניינים. בחירת טבלה להמרת מידות תסייע לכם להזמין את המוצר הנכון בתוך שניות מעטות.

 

בנוסף, חשוב מאוד לקרוא תגובות וביקורות של לקוחות. בדרך כלל, תוכלו למצוא שם לקוחות שרכשו מוצר דומה ולקרוא את חוות הדעת שלהם במידה והמידה הייתה גדולה או קטנה מדי. חלק מהאתרים יציעו לכם להתכתב עם המוכר, כך שהוא יוכל לומר לכם בדיוק האם המידה שבחרתם היא הנכונה עבורכן.

 

כל חברה והמידות שלה

לא רק טבלה להמרת מידות חשובה בבואכם להזמין בגדי ספורט אונליין או בגדים בכלל, אלא גם טבלת מידות של החברות הגדולות. בדרך כלל, תוכלו למצוא טבלה כזאת בשיטוט קצת ברשת. בטבלה הזאת תוכלו למצוא את המידות המתאימות לפי המותגים הגדולים, כמו נייקי (רוצות דוגמא? לחצו כאן), אדידס וריבוק וכלה בשאר המותגים המוכרים.

 

אם נכנסתן לאתר גדול ומסודר ואתן רוצות להזמין טייץ במידה מסוימת, סביר להניח, שממש כמו באתר שלנו יתנו לכם מענה הולם ופתרון נוח: ליד כל מידה (אות באנגלית), יופיעו מספרי המידה המוכרים לכן.

 

אבל רגע, מידה זאת מידה לא?

אז כן, חולצת טי שירט מנדפת זעה מידה S בחברה מסוימת לא תהיה בהכרח שווה למידה S בחברה אחרת. כך גם לגבי טייצים מחטביםטופים לנשיםחזיית ספורט או חולצת קרופ טופ כלשהי. לכן, מומלץ לעשות שימוש במספרים לצד המידות באנגלית ולפתוח ללא קשר טבלה להמרת מידות. כפי שאתן יכולות לראות, באתר שלנו, כל המידות כתובות בצורה נוחה ובולטת לעין.

 

למה להזמין דרכנו?

כי אנחנו ב-STRONGFUL לא רק ניתן לך את המענה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך, אלא מעמידים לרשותך אתר פשוט ונוח, בו תוכלי לבחור את הדגם שמתאים לך.

 

כפי שאנו נוהגים לומר לא פעם, חשוב לנו לגרום לך להיות הגרסה המשופרת של עצמך, ולנו בתור חברה אכפת מאנשים שדואגים לעצמם, אנשים שמנסים להיות הגרסה הכי טובה של עצמם - אלו שכל יום מנסים להגשים ולהעצים את עצמם.

 

את המידות הנכונות תוכלי לבחור גם באזור האאוטלט שלנו, שם תוכלי למצוא בגדי ספורט במחירים מצחיקים.

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים