StrongBlog

איך תבחרי בגדים שיתאימו לגזרה שלך?

2021/05/23

איך לבחור בגדים שיתאימו לגזרה

לכל אישה יש את הגזרה שלה, כאשר, יש נשים אשר שלמות עם הגזרה שלהן ויש כאלו שפועלות על מנת לשנות אותה, באמצעות תזונה או פעילות גופנית. לא משנה מה גזרת הגוף שלך ואם את שלמה איתה או לא, באפשרותך, לבחור בגדים שיחמיאו בצורה המיטבית לאותה הגזרה ובחירה נכונה של אותם הבגדים, יכולה לגרום לך להיראות טוב וחשוב מכך, להרגיש טוב.

אז להלן מספר נתונים גופניים אשר נשים רבות מרגישות שהם מאפיינים את הגזרה שלהן וטיפים איך לבחור בגדי ספורט  מחמיאים:

 

  • נשים שמרגישות שהכתפיים שלהן רחבות - יש בגדים אשר בכוחם לסייע לאותן הנשים ליצור את האשליה של כתפיים צרות יותר. כך לדוגמא, ההמלצה תהיה להוסיף שרשראות או צעיפים, אשר בכוחם להעניק אשליה של מראה כתפיים צר יותר.
    דבר נוסף שכדאי להקפיד עליו זה בחירת חולצות עם קו תיפור אשר נוטה כמה שיותר לכיוון פנים.
  • נשים שמתלוננות על ירכיים גדולות – ההמלצה עבור אותן נשים היא לבחור מכנסיים רחבים יותר, אשר יכולים לטשטש את אזור הירכיים. אפשרות נוספת היא לבחור במכנסים צמודים, אך לשלב אותם עם חולצה ארוכה אשר מגיעה עד לאמצע הירכיים.
  • נשים שחושבות שהישבן שלהן גדול - ההמלצה היא לבחור במכנסיים בגזרה ישרה וחולצות ארוכות אשר מגיעות עד לאמצע הישבן.
  • נשים בעלות חזה גדול – אם המטרה היא ליצור אשליה של חזה קטן יותר, מומלץ לבחור חולצות כפתורים לאורך החזה, כדאי לעשות שימוש בשרשראות חותכות ומומלץ להימנע ממחשופים גבוהים.
  • נשים שחשות שהבטן שלהן גדולה – במקרים שכאלו ההמלצה היא לבחור חולצות שאינן צמודות מדי, חולצות עם גזרות A ואת החולצות הללו, מומלץ לשלב עם מכנסיים בגזרות גבוהות.  
  • נשים שמרגישות כי הרגליים שלהן קצרות – במקרה כזה ההמלצה תהיה לבחור במכנסיים המגיעים עד לקו הברכיים (אלו יכולים להיות טייצים לדוגמא) ולשלב אותם עם נעלי קו שתמיד יכולות להוסיף אורך.

 

התאמת הבגדים למבני גוף


אם את בעלת מבנה גוף אגס – מדובר במבנה גוף בו החלק התחתון של הישבן והירכיים יהיה רחב יותר מקו המותניים, שהינו צר. למבנה גוף זה, מומלץ ללבוש בחלק העליון, חולצות שהינן צמודות במותן, חולצות מעל קו המותן וחולצות עם שרוולים תפוחים.  מחשופים עמוקים יכולים להתאים גם הם לבעלות מבנה גוף שכזה. בחלק התחתון ההמלצה היא על מכנסיים בגזרה ישרה וחצאיות בגזרת A.
אם את בעלת מבנה גוף של משולש הפוך – מדובר במבנה גוף בו הכתפיים רחבות יותר בהשוואה לחלק התחתון של הגוף.

בחלק העליון מומלץ ללבוש חולצות עם מחשוף V עמוק, ג'קטים צמודים ושמלות בגזרה מתרחבת.
בחלק התחתון ההמלצה היא לבחור במכנסיים בגזרה ישרה או רחבה ובחצאיות בגזרת A.
מבנה גוף שעון חול – מבנה זה מתאפיין בחלקי גוף עליון ותחתון שהם פחות או יותר שווים.
עבור נשים עם מבנה גוף שכזה, בחלק העליון מומלץ ללבוש, חולצות עם מפתח עגול עמוק או V, בגדים צמודים וג'קטים ארוכים וצמודים. בחלק התחתון ההמלצה היא לבחור במכנסיים ישרים או מתרחבים בצורה עדינה וחצאיות בגזרת A או בגזרה גבוהה. מבנה גוף מלבני – הוא מבנה גוף ישר, בלי קו מותן, אם את בעלת מבנה גוף שכזה, ההמלצה עבורך היא לבחור עבור החלק העליון: חולצות אשר מדגישות את המותן, חולצות מעטפת וג'קטים מחויטים. מבחינת החלק התחתון, ההמלצה תהיה לבחור מכנסיים בגזרה גבוהה או סקיני וחצאיות עיפרון בגזרה גבוהה.

כל אחת והעדפות שלה

 

בסופו של דבר, כל אישה מכירה פחות או יותר את מבנה הגוף שלה, את היתרונות ואת החסרונות שלו ואת הצורה בה היא רואה ומתייחסת אליו (כידוע, מה שיכול להיתפס כחסרון אצל אישה אחת, יכול להיראות לאישה אחרת כיתרון). מעבר ל"כללים" ולהמלצות למיניהם לגבי התאמת בגדים למבנה גוף, קיימת חשיבות גבוהה שכל אישה תאהב את מה שהיא אוהבת ותרגיש טוב עם איך שהיא נראית – גם אם מדובר בבגדים בגזרה אשר כביכול נוגדת את ההמלצות להגדרה של מבנה הגוף שלה – כך שאם את אוהבת טייצים ומרגישה טוב איתם, ההמלצה היא להמשיך וללבוש אותם גם אם הם נוגדים את ההמלצות. חשוב שכל אישה תשים לב ותלמד להבין מהם סוגי הבגדים והגזרות אשר מועדפים עליה ומרגישים  בעיניה כמחמיאים – ברגע שלומדים לזהות את ההעדפות האישיות לגבי גזרות של בגדים,  בחירת הבגדים המתאימים נהיית משימה קלה יותר – וכחלק מכך, מתאפשר בקלות יחסית לבצע הזמנות דרך האינטרנט, מבלי שיהיה צורך ממשי למדוד את הבגדים קודם לכן.

 

את הכי יפה שנוח לך


"את הכי יפה שנוח לך" וזאת לא עוד קלישאה (כמו שנשים רבות יכולות לחשוב) אלא אמת לאמיתה, בסופו של דבר ברגע שאת מרגישה נוח עם מה שאתם לובשת, את משדרת את התחושה הזאת כלפי חוץ, מה שמשפיע על הנראות שלך. לכן, מעבר להמלצות, חשוב שתבחרי פרטי לבוש שנוחים לך ומאפשרים לך לנוע איתם בחופשיות כמו טייצים, חולצות רחבות או כל בגד אחר שמרגיש לך נוח על הגוף. כמובן, שאותם הכלים וההמלצות המקצועיות יכולות לשרת כל אישה, אבל החוכמה היא ללמוד ולקחת רק את ההמלצות הנראות כמתאימות.  



  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים