יש הרבה משתנים שיכולים להשפיע על האימון ולהפוך אותו למושלם - מסוג הספורט, לתרגילים שאנחנו מבצעות ואולי לא ידעת את זה - אבל גם בגדי הספורט שלך! 

כן כן, כמו שחשוב לבחור לעצמך את סוג האימון שהכי יתאים לך, כך את גם צריכה לבחור לעצמך חזיית ספורט או טייצים שיתאימו לאימון שאת עושה. 

אז כשאנחנו מחפשות בגדי ספורט לנשים, על מה אנחנו צריכות להסתכל? 


בדים אווריריים ונושמים

כשאנחנו מתאמנות, רוכבות על אופניים, רצות - לפעמים גם כשאנחנו סתם הולכות, אנחנו מוציאות כמות אנרגיה מסויימת.

ונגלה לכן סוד, לפי כמות האנרגיה שאנחנו מוציאות, יוצא שאנחנו - איך אומרים את זה? מזיעות.

זיעה זה דבר טבעי וחשוב, אך יכולה גם להוות מטרד בזמן האימון ולפגום באיכות הביצועים שלנו. אז כשאנחנו עושות פעילות גופנית מאומצת, לא נרצה בגדים שיהיו רטובים וספוגים עד סוף האימון, אלא בגדי ספורט לנשים העשויים מבדים נושמים ומנדפי זיעה שיתייבשו מהר וישמרו לך על טמפרטורת הגוף בצורה אחידה. 

שימי לב שכל בגדי הספורט שלך נושמים, זה לא מסתכם רק בטופ - גם הרגליים שלך צריכות לנשום! לכן מצאי לך טייצים מתאימים ואיכותיים. 


גמישות

בשביל להרגיש שאת מצליחה לעשות את המקסימום ולהגיע למרחב תנועה נכון ורחב, בגדי הספורט שלך צריכים להיות צמודים וגמישים. בנוסף, בגדים צמודים יכולים לעזור לך לשמור על שרירים חמים לאורך זמן ובכך למנוע שרירים תפוסים, וגם לשמור על ערכי לחץ הדם בזמן האימון. 

כשאת קונה בגדי ספורט לנשים, חפשי חזיית ספורט או טייצים מבד רך, סטרצ'י ונמתח שיתן לך למצות את היכולות שלך באימון בלי להתאמץ או לקרוע את הבגד. 


גזרה

שימי לב שהגזרה שבחרת מתאימה לך ונוחה בשבילך, גם אם הבד נוח וגמיש - הכי חשוב שתרגישי בנוח עם הגזרה ושהיא תשב עלייך כמו שאת רוצה.

כדי לבדוק שהמידה נכונה בחני אותה בעזרת תרגילים קטנים מול המראה בשביל לוודא שאת מרגישה בנוח להתאמן. נשמע מצחיק, אבל אנחנו ממליצות שתרוצי או תקפצי במקום, במטרה לראות שהכל מחזיק ויושב עלייך בול איך שאת רוצה - שאת לובשת טייץ לנשים שלא צריך להרים כל 5 שניות או שאת לובשת חזיית ספורט שנותנת לך את התמיכה שאת רוצה לחזה. 


התאמה לסוג האימון 

סטרונגירל, אל תשכחי לעשות מאצ' בין בגדי הספורט שלך לסוג האימון! מה שמתאים לספורט אחד לא בהכרח מתאים לאחר. תוכלי למצוא מגוון רחב של בגדי ספורט לנשים שיתאימו לז'אנרים רבים של אימונים, אך חשוב לעבור על הבייסיק: 

- יוגה: לכי על בגדים נושמים ורכים שיעזרו לך להתרכז באימון ובתרגילים.

- ספינינג: כשאת מפדלת, שימי עלייך טייץ נשים שיהיה צמוד ולא יפריע לך לפדל (בשונה ממכנסיים רחבים).  

- פילאטיס: לבשי סט עם חזיית ספורט צמודה ומכנסי טייץ לנשים שישמרו על לחץ הדם שלך בזמן התרגילים, ויתנו לך מרחב תנועה מקסימלי.


אם את מחפשת עוד המלצות בנושא התאמת הסט לסוג האימון - מוזמנת לפנות אלינו באינסטגרם! @strongful.co 


סטייל

כן כן, זה סופר קריטי! בגדי ספורט לנשים אולי צריכים להיות נוחים, אבל לא פחות חשוב שתאהבי את איך שהם נראים. 

בגדי ספורט שאת נהנית ללבוש ונהנית מאיך שהם נראים עלייך יתנו לך דרייב לצאת להתאמן. זה הכי נורמלי והכי טבעי בעולם לרצות שהסט שלך יחמיא לך ויוציא עיניים ;)

בנוסף, כשאת מרגישה בנוח עם איך שאת נראית, את יכולה לתת ביצועים מעולים יותר ואיכותיים יותר בעת האימון. 


אז ברגע שמצאת לעצמך את הסט המושלם, זה הזמן להתחיל להתארגן - לדפוק הופעה ולטוס לאימון.