StrongBlog

האוברולים המחטבים האלו מחכים רק לך

2023/08/17

רוצה לדעת איך תוכלי לשדרג את הסטייל שלך עם קולקצית האוברולים של סטרונגפול?

אז בואי נתחיל,

כאשר עולם האופנה ממשיך להתפתח ללא הפסקה ואנו נחשפים לטרנדים וגזרות חדשות, אנו הנשים תמיד נחפש את הבגד שמשלב נוחות עם סטייל. בגדי הכל-באחד הללו משלבים סטייל, נוחות וגיוון, מה שהופך אותם למרכיב עיקרי בארונות הבגדים שלנו.

אנו בסטרונגפול, מותג הידוע במחויבותו לשילוב של אופנה ופונקציונליות, הכנו לכן את קולקציית Oasis המכילה 9 גזרות שונות: 3 סוגים טופים, 3 סוגי טייצים ו3 סוגי אוברולים מחטבים. עם מגוון של סגנונות הכוללים אוברול רוכסן, אוברול קצר ואוברול ארוך, הקולקציה הזו מתאימה לחובבות אופנה מכל הסוגים, סוגי הגוף והאירועים - בין אם זה אימון או פעילות יומיומית.

 

אוברולים Oasis ו-Aura : שילוב של טרנד ונוחות

האוברולים שלנו הם כל מה שאת צריכה בארון והם הבחירה המושלמת עבור אלו שנמצאות כל הזמן בתנועה, לבשי אוברול קצר או ארוך שישמשו אותך בכל עונה ובכל שעה ביום. בסטרונגפול קיימות שתי קולקציות אוברולים הנותנות לך מבחר של 4 גזרות שונות ומגוון צבעים שונים כך שכל אחת תוכל לבחור את הסט המושלם בשבילה.

 

מידות האוברולים מגיעות החל מXXS ועד XL.

 

הפרקטיות שקיימת באוברולים מגיעה מהדרך שלהם להשתלב גם באימון וגם במהלך היום. הם יכולים לעבור בקלות מיום ללילה עם רק כמה שינויים באקססוריז.

 

סטרונגירל לובשת אוברול קצר עם רוכסן

 

סטרונגירל לובשת אוברול Oasis קצר עם רוכסן

 

לכבוד הקיץ, קיימות גזרות של אוברולים קצרים המייצגים בגדי ספורט בקלאס, מבד נושם ומחטב המתאים את עצמו לכל גוף וגזרה.

האוברול המחטב של Oasis מגיע בחמישה צבעים שונים - שחור, אפור, כחול, חום ובורדו

והאוברול המחטב של קולקציית Aura קיים בצבעים - שחור, אפור, ירוק זית, חום וירוק בהיר.

 

אוברולים מחטבים וארוכים משדרים אלגנטיות ותחכום. הם יושבים בצורה מדוייקת על כל גוף, בכל גזרה ובכל מידה. קולקציית האוברולים נוצרה מתוך ההבנה שאוברול הוא מוצר חובה בכל ארון והוא הפתרון המושלם ללוק שלם במוצר אחד.

 

 

סטרונגירל לובשת אוברול קאט אאוט

 

כיום, אוברול הוא מוצר שיש לכל הסלבס וכל המפורסמות המשפיעות על הטרנדים הקיימים בכל רגע נתון, הן כבר הבינו מזמן את היתרונות הקיימים בלוק המשלב אוברול מחטב - מראה אחיד הדורש נעל יפה או תיק ונותן לך תחושה של מראה אסוף ומושלם.

לאחר ההתלהבות הגדולה של הסטרונגירלס שלנו מקולקציית Aura שהיא בעצם קולקציית האוברולים הראשונה שנחתה באתר, הרגשנו את הצורך לספק לכן עוד גזרות מיוחדות.

 

 

סטרונגירל לובשת אוברול קצר

 

בעולם שבו האופנה מתפתחת כל הזמן, האוברולים עמדו במבחן הזמן על ידי התאמה לטרנדים תוך שמירה על הצורך הנצחי בהם. קולקציות Oasis ו-Aura לא רק מאמצות את טרנד האוברול אלא מגדירות אותו מחדש עם טאץ׳ שקיים רק אצלנו וירידה לפרטים הקטנים והחשובים בכל דגם. 

אז, בין אם את מחפשת בגדי ספורט נשים לאימון או פריט עם אמירה שיתן לך מראה מושלם ואסוף,

האוברולים שלנו נמצאים במרחק קליק אחד והם יכולים להיות שלך!

לכל האוברולים המחטבים >>

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים