StrongBlog

ככה לובשים טייץ לעבודה – כל הטיפים

2020/12/16

טייץ לעבודה

על שאלת התאמתו של הטייץ לפעילויות ספורט יומיומיות ואימונים גופניים אחרים אין כל עוררין. מדובר במכנס הספורט המנצח, שיכול להתאים לכל אחת מכן. הוא פרקטי, נוח ונושם, וכבר מזמן נחשב לפריט אופנה קבוע בארון של כולנו.

מלבד שלל עיצובים, צבעים וגזרות, הטייץ מביא עמו גם בשורה מרעננת. בזכות הבדים הסטרצ'ים והנעימים הוא הפך למכנס האימונים האולטימטיבי בכל עונות השנה.
אך מה בנוגע לשימוש בטייץ בתור פריט לבוש יומיומי? האם נכון ללכת איתו גם לעבודה או למפגש עם החברות אחרי הצהריים?

התשובה לכך היא בהחלט כן. הטייץ כבר מזמן הפך לאחד מפריטי האופנה הכי פופולאריים ושימושיים, ולא במקרה.

עם זאת, לפני שאתן ממהרות להוציא אותו מהארון כשאתן קמות בבוקר לעבודה, חשוב לשמור על כמה כללים פשוטים שיבטיחו לכם שמירה על מראה הולם, ועל הדרך גם יעזרו לכן להבליט את המראה המחמיא והמושלם שכולנו מחפשות.

איך לבחור את הטייץ שמתאים לך?

בין אם מדובר בהליכה על חוף הים, עוד יום עבודה שגרתי במשרד, או פגישה עם החברות אחר הצהריים, את בהחלט יכולה לצאת אליהן מהבית לבושה בטייץ החדש שלך. כן, הטייץ, שכבר מזמן נהפך לפריט לבוש חובה בארון של כולנו, יכול להתאים בעצם לכל מטרה.

על מה בכל זאת חשוב להקפיד לפני שאנחנו קונים את הטייץ ומתחילים לקרוע איתו את רחובות העיר?
ראשית, מומלץ להתחשב בגיל ובמבנה הגוף. עם כל הצער שבדבר, יש מספר דברים שהגיל לא יכול להסתיר. השתדלי לשמור על צניעות, ולבחור טייץ שלא יחשוף לעיני כל את אזור המפשעה שלך או את הבטן החשופה. המראות הללו, של טייץ צמוד טיפה יותר מדי, עלולות ליצור מבוכה לא רק עבורך, אלא גם עבור כל הסובבים.

אם מדובר בטייץ שישמש בעיקר לפעילות גופנית, את בהחלט יכולה להתפנק בדגמים נוחים וסטרצ'יים יותר שיאפשרו לך להתאמן בצורה נוחה.

ומה באשר לצבע של הטייץ? כשאנחנו בוחרות את הטייץ בחנות, לא תמיד אנחנו שמות לב לעובדה שמדובר בבד גמיש מאוד, ובמקרים מסוימים הוא עלו להיראות מעט שקוף על הגוף שלנו.
כשאנחנו משתמשות בטייץ על בסיס יומיומי, במיוחד כשמדובר ביום עבודה במשרד או מפגשים ציבוריים, חשוב לבחור בצבעים סולידיים ולא שקופים או נועזים מדי.

לסיום, הפעילו את שיקול הדעת וחשבו גם על מהות היציאה מהבית. אם מדובר באירוע חשוב, כנס עם משתתפים מכובדים וכדומה, מומלץ לוותר באופן חד פעמי על הטייץ ולבחור במכנסיים טיפה יותר מכבדים והולמים.

טייץ וטוניקה – שילוב מנצח

אחרי שהזכרנו בקצרה איך לא כדאי לצאת מהבית, בחרנו לשתף אתכן בכמה טיפים לשילובים מנצחים של הטייץ עם יתר פריטי הלבוש שלנו.

באופן כללי, טייץ משתלב נהדר עם טוניקה – זהו כנראה הטיפ או הכלל הכי חשוב שתוכלו לקחת מכאן.
מדובר בשילוב האידיאלי לכל פעילות יומיומית (סידורים של אחר הצהריים, יום עבודה, מפגש חברתי וכן הלאה), בעיקר בגלל העובדה שהטוניקה עוזרת לנו להסתיר את האזורים המוצנעים או את הבטן שעלולה להציץ החוצה. מלבד זאת, הטוניקה פשוט עוזרת בשדרוג של המראה הכולל – היא נראית נפלא עם טייץ, מחמיאה לגזרה ולמראה הכולל של כל אחת מאיתנו.

אם אתן לא חסידות של טוניקה, ניתן בהחלט לשלב את הטייץ גם עם חולצות ארוכות (שמכסות את כל אזור הבטן כמובן) או עם סוודרים וסריגים למיניהם בימי החורף הקרים.


באופן כללי, זכרו תמיד שהטייץ יכול להפוך את החיים שלנו לקלים הרבה יותר ולחסוך לנו זמן מיותר מול המראה, בעיקר בגלל העובדה שהוא יכול להשתלב נהדר עם כל כך הרבה פריטי לבוש.

איך משתלב הטייץ עם המראה הכולל?

לאלו שחפצות במראה ארוך (מטעמים ושיקולים אישיים) ניתן לאמץ את המראה של טייץ ארוך ,ולוותר על גזרות 3/4 או 7/8. הגזרות הללו מקצרות את הרגליים, ולא מחמיאות כל כך לנשים נמוכות.

בכל הנוגע להתאמת הטייץ לפריטי הנעלה, ניתן לשלב טייץ ארוך עם מגפיים ארוכים או מגפונים בחורף. בקיץ, עדיף לבחור בנעלי סירה או נעלי עקב.

ומה בנוגע לכפכפים? עדיף להימנע משילוב של הטייץ עם כפכפים, בטח כשמדובר בהתאמת לבוש לעבודה. הכפכפים הופכים את המראה הכולל למרושל ולא מכבד.

לסיום – זכרו שבתור פריט לבוש יומיומי, הטייץ צריך בעיקר לספק לכן נוחות ותחושה נעימה בימי עבודה ארוכים. באותה נשימה, זכרו שפריט האופנה הזה לא מתאים לכל אירוע. הוא נחשב לפריט בייסיק במהותו, וככזה מתאים בעיקר לעבודה במשרד, פעילות ספורטיבית, יציאה לקניון או לבית קפה עם החברות. הקפידו להתאים לטייץ חולצה ונעליים שמשתלבות איתו בצורה טבעית, ותוכלו להנות ממראה מושלם וטבעי בכל ימות השנה.

טייץ לעבודה

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים