StrongBlog

כל אימון וטייץ הספורט שלו, ככה תדעי להבדיל בין הסוגים!

2022/05/17

סטרונגירל, זה לא סוד שאימון טוב יכול להרים לך את היום, אבל אימון רע - כנראה יעשה בדיוק את ההפך…

יש המון משתנים שיכולים לשחק פה תפקיד, השעה שבה את מתאמנת, סוג האוכל שאכלת לפני, מצב הרוח שלך ועוד המון אחרים, אבל תני לנו לחדש לך, ידעת שההבדל בין אימון מעולה לאימון גרוע, יכול להיקבע על פי סוג הטייץ שאת לובשת?!

כן כן, בדיוק ככה, אם נוח לך במקסימום בטייצים שאת לובשת - ככה גם הביצועים שלך באימון יהיו טובים יותר, אבל שימי לב, יכול להיות שטייץ הספורט המושלם עבור אימוני יוגה, לא יהיה הטייץ המושלם לריצה, או להרמת משקולות, אז הנה כל מה שאת צריכה לדעת על הסוגים השונים של טייץ ספורט.

 

 כשמדברים על טייץ ספורט לנשים, בדרך כלל מחלקים אותם לשלוש קטגוריות:

 
יוגה ופילאטיס:

אימוני יוגה ופילאטיס הם בדרך כלל איטיים יותר, ורוב הסיכויים שלא תסיימי אותם נוטפת זיעה כמו באימונים אינטנסיביים בסגנון הרמת משקולות, אימוני ריצה או אימוני HIIT, אז מה זה אומר על טייץ הספורט שלך? 
בגדול, את לא חייבת להתעקש על טייץ מנדף במיוחד, או אחד כזה שמתייבש במהירות, מה שאת כן צריכה להתעקש עליו זה רמת הגמישות והרוך של הבד. אימוני יוגה ופילאטיס כוללים תרגילים הדורשים גמישות ותנועות איטיות, ולכן את צריכה טייץ ספורט שיהיה גמיש בדיוק כמוך, וילווה אותך עם מקסימום נוחות בכל תנועה, ממש כמו עור שני :)
עוד משהו חשוב שכדאי לך לשים לב אליו, הוא כמה הטייץ צמוד לגוף שלך. באימוני פילאטיס ויוגה המאמנים בוחנים מקרוב את התנועות שלך כדי לוודא שאת עושה אותן כמו שצריך, וטייץ רופף יכול להקשות קצת על כל הסיטואציה.

 

סט VIVID וסט PURE המתאימים לאימוני פילאטיס ויוגה

סט VIVID וסט PURE המתאימים לאימוני פילאטיס ויוגה

 

אימון משקולות:

אוקיי, כאן הסיפור קצת אחר. בשונה מאימוני יוגה בעצימות נמוכה, אימוני משקולות כבר יגרמו לך להזיע יותר. אנחנו לא מדברות על ריצת מרתון, אבל כן מומלץ ללכת על טייץ ספורט אקסטרא מנדף ואחד כזה שגם מתייבש במהירות. טיפ קטן: אם את ממש רוצה להסתיר לגמרי כל כתם זיעה קטן, עדיף לך להשתמש בצבע כהה. בשביל אימוני משקולות, חפשי טייץ צמוד, אבל גם כזה שיהיה גמיש במיוחד. הצמידות תעזור לך לשמור על שרירים יחסית חמים לכל אורך האימון, ויכולה לעזור במניעת שרירים תפוסים ופציעות. הגמישות תעזור לך למצות כל תרגיל ולהגיע לטווח תנועה מלא. 

 

סט VENTURE וסט VAIL המתאימים לאימון משקולות

סט VENTURE וסט VAIL המתאימים לאימון משקולות

 

ריצה:

זה בטח לא חדש לך, אבל אימון ריצה הוא כנראה אחד האימונים היותר אינטנסיביים שיש לך בלו"ז, עם הכי הרבה תנועתיות, והכי הרבה… כן, זיעה. לכן את צריכה טייץ ספורט שיתמוך בך בצורה מושלמת.
בתור התחלה, אנחנו כבר יודעות שלא מומלץ להכניס את הטייץ לכביסה כשהוא סחוט מזיעה, אז מן הסתם נעדיף כמו באימוני משקולות - טייץ מנדף במיוחד, שגם מתייבש במהירות. 
כדי להבטיח את הנוחות שלך לכל אורך הריצה, חשוב שהסט שבחרת יהיה צמוד. את הולכת כנראה לעשות כמה אלפים של צעדים בזמן הריצה, ואת רוצה לצמצם כל תנועה מיותרת של הטייץ בזמן האימון. מה שעוד יכול לעזור בעניין הוא טייץ בגזרה גבוהה, שלא יפול למטה בקלות ויגרום לך לאי נוחות. אם את רוצה ללכת על בטוח, תעדיפי שבטייץ הספורט שלך יהיה שרוך סביב המותן, הכי פשוט :)
עוד טיפ קטן אבל ממש חשוב, אנחנו יודעות כמה קשה לצאת לאימון בלי הטלפון והאוזניות, יש המון טייצים שמגיעים עם כיס תפור וצמוד, ככה שלא תצטרכי להתבאס עם הטלפון ביד כל הריצה.

 

סט ELEVATE וסט BALANCE המתאימים לריצה

סט ELEVATE וסט BALANCE המתאימים לריצה

 

אז אחרי שהבנת איך להתאים כל טייץ ספורט בצורה מושלמת לפעילות שאת הולכת לעשות, נשאר רק לבחור את האימון שלך להיום ולצאת לדרך. תהני סטרונגירל :) 

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים