סטרונגירל, לכל אחת מאיתנו יש לו"ז ושגרת אימונים שונה, תכניות שונות וסדר עדיפויות אחר. 

אבל מה שאולי לא ידעת, הוא שגם לשעות האימון שלך יש משמעויות שונות משעה לשעה ויכול להיות שיש זמנים ביום שיתאימו לך יותר או פחות. 

הנה כל מה שאת צריכה לדעת על ההבדלים בין אימוני הבוקר, הצהריים והערב שלך לפני שאת מתחילה לתכנן את האימון הבא ולהוציא בגדי כושר לנשים מהארון: 

 

1. אימון בוקר

אם המטרה היא להתחיל את היום טוב יותר, להוריד את לחץ הדם, לעבוד על מטבוליזם ולשנות את דפוסי השינה שלך - את טיפוס של אימון בוקר!

אימוני בוקר יכולים לשפר את מצב הרוח, ולסייע לבריאות הנפשית ולפרודקטיביות שלך במהלך היום. 

 

תחשבי על זה, הרבה יותר קל להתמיד באימוני הבוקר!

אין תכניות שנכנסות פתאום או דברים שמתבטלים או עוד יציאה עם חברים… את יכולה לתכנן לך את הזמן בבוקר בלי הפרעות :) 

אבל גם אם את לא חיית בוקר, ולקום מוקדם לא בא לך הכי טבעי, תני צ'אנס!

תנסי לפחות פעם אחת לכוון את השעון שלך לשעה קצת יותר מוקדמת בבוקר ולהכין לך בצד בגדי אימון לנשים למחר. את תתרגלי לזה מהר ;) 

 

רק שימי לב שאם את בוחרת להתאמן בבוקר, את צריכה להקפיד על מתיחות לפני ואחרי האימון!

אחרי כמה שעות טובות של שינה במיטה, הגוף רק מתחיל להתניע מנועים, וביצוע תרגילי מתיחות חשוב למניעת שרירים תפוסים במשך היום ולמניעת פציעות.

 

2. אימון צהריים

אם כבר קמת מהמיטה בבוקר, חצי יום מאחוריך ואת מרגישה בשיא האנרגיות - אימון צהריים יבוא לך מצויין! 

אימון כושר בצהריים מתאים לשיפור ביצועים וכבישת יעדים, מאחר והוא מוביל לכוח וסיבולת טובים יותר, ועם זאת - לתוצאות טובות יותר. 

בזכות כל זה, ובזכות העובדה  שהריכוז ומהירות התגובה שלנו הכי חדים בשעות הצהריים, זה הזמן הכי מתאים לאימוני HIIT וריצה. 

 

בנוסף, מחקרים רבים מראים כי אימון בצהריים מומלץ יותר מאשר בשאר שעות היום, מאחר וטמפרטורת הגוף וגמישות הגוף בשעות אלה מגיעים לשיאם ויכולים למנוע פציעות. 

אז אם הלו"ז שלך מתאים, העבודה או הלימודים מסתיימים בול, שימי סט ספורט נשים וצאי לקרוע את חדר הכושר!

 

3. אימון ערב

לפני שאת לובשת פיג'מה והולכת לישון - תלבשי בגדי אימון לנשים ותתחילי להתאמן! 

הדרך הכי טובה לסגור יום עמוס מלא בסטרס ומשימות היא אימון ערב. אימון בשעות הערב יכול להפיג לחצים ולסייע לשינה שבאה אחר כך להיות איכותית וטובה יותר. 

בנוסף, אם את עובדת על בניית מסת שריר - זה בול הזמן! מחקרים רבים מראים כי מסת השריר נבנית יותר טוב בשעות הערב. 

 

נ.ב: שעות הערב הן בדרך כלל הזמן הכי עמוס בחדר הכושר, מה שאומר שזה הזמן הכי מצויין לעוף על הגוף שלך ולהשוויץ עם סט ספורט נשים שיושב עלייך פצצה. 

 

שורה תחתונה

סטרונגירל, לפעמים תרגישי שאימון בשעה מסויימת יבוא לך יותר טבעי מאשר אימון בשעה אחרת, בלי קשר לסוג האימון עצמו ולמטרות שלך. לא תמיד יש לזה חוקים - את צריכה להקשיב גם לגוף שלך.

בסופו של דבר, האימון עצמו הוא הכי חשוב. גם אם זה לא בדיוק בשעה שתיכננת, או בזמן שרצית, כל עוד את עושה אימון אפקטיבי בצורה עקבית, ואת מרגישה שהאימון מפתח אותך ושאת נהנית בו - את עושה את זה כמו שצריך.

ואם להיות כנות, ברגע שאת עולה על בגדי אימון לנשים, כל זמן הוא זמן מדהים להתאמן בו. 

אז תגידי לנו מתי החלטת שיהיה האימון הבא שלך, אנחנו נהיה שם ;)