StrongBlog

מה חייב להיות בקיט אימונים שלך?

2022/05/08

סטרונגירל, דמייני לרגע את הסיטואציה הבאה:

סוף סוף הצלחת למצוא את הכוח לצאת לאימון ערב אחרי יום ארוך, את נכנסת אל חדר הכושר, פותחת את תיק האימון שלך ומופתעת לגלות ששכחת בבית את אחד הפריטים הכי חשובים למהלך האימון. עכשיו השאלה היא כזאת, האם לחזור את כל הדרך הביתה כדי להביא אותו? או אולי פשוט "לסבול בשקט" ולהסתדר בלעדיו? בכל מקרה, גם טעות קטנה כזאת יכולה להרוס אנרגיות של אימון שלם, ואנחנו ממש לא רוצות שזה יקרה לך, אז מה תעשי? הדרך האידיאלית להימנע ממצבים כאלו, היא להשתמש בקיט אימונים, אחד כזה שישמש אותך באופן קבוע, ויבטיח שתמיד תגיעי לאימון מוכנה.

מה חייב להיות בקיט אימונים? איך לסדר אותו? כל התשובות מחכות לך למטה.

 

תיק צד אפור

תיק צד אפור, מגיע ב-5 צבעים שונים.

 

אז כן, קיט אימונים הוא הפתרון המושלם שיעזור לך להגיע מוכנה בצורה מושלמת לכל אימון, אבל איך תדעי שיש בו את כל מה שאת צריכה? בדיוק בשביל זה הכנו בשבילך את הרשימה הבאה, וודאי שיש לך את כל הציוד ורכזי אותו בצד לפני שאת מכניסה הכל פנימה, בהמשך נדבר גם על איך לסדר אותו בקיט.

- בגדים לאימון עצמו (טייץ, טופ, או כל סט אחר שתבחרי). 

- מגבת.

- בגדים להחלפה במידת הצורך.

- דאודורנט.

- נעלי וגרבי אימון.

- גומיות איכותיות לשיער.

- בקבוק שתייה.

- אוזניות.

- חטיף לסוף האימון.

רק נזכיר שזו רשימה בייסיק. אם יש עוד פריטים שמשדרגים לך את האימון כמו רצועות, גומיות, תוספי תזונה או כל דבר אחר שעולה לך לראש, אל תחשבי פעמיים, תוסיפי גם אותם! זה האימון שלך אחרי הכל :)

אז אחרי שבדקת שיש לך הכל, אפשר לעבור הלאה. זוכרת שאמרנו לסדר את הציוד בצד לפני שאת מכניסה אותו לתיק? מקוות שהצלחת להתאפק, הנה כמה טיפים לסידור הציוד בתוך קיט האימונים שלך.

 

שחר חיון בסט HYPE שחור ומגבת סטרונגפול

שחר חיון בסט HYPE שחור ומגבת סטרונגפול.

 

כן כן, זה אולי נשמע קצת מובן מאליו, אבל זה סופר חשוב! לא מספיק רק להשתמש בקיט, צריך גם לדעת לסדר אותו. בסופו של דבר, חשוב לנו שיהיה לך כמה שיותר נוח לפני, במהלך ואחרי האימון, ואת ממש לא רוצה להגיע למצב שבו את מבזבזת דקות ארוכות בחיפוש אחר גומיה קטנה שמסתתרת איפשהו.

קודם כל, אם את במקרה מתכננת להתקלח ולהחליף בגדים, סדרי בתחתית קיט האימונים את בגדי ההחלפה שלך, הם נמצאים בעדיפות הנמוכה ביותר וכנראה שתשתמשי בהם רק בסוף האימון, כמו גם החטיפים או כל דבר אחר שתרצי לאכול, תכניסי גם אותם.

אחרי שכל הפריטים האלו נכנסו, הגיע הזמן לעבור לבגדי האימון שלך, הכניסי את הטייצים, הטופ, הנעליים, הגרביים, הגומיות לשיער וכל דבר אחר שתרצי ללבוש במהלך האימון.

לסיום, נשאר רק להכניס לקיט האימונים את כל הדברים הקטנים שאת לא רוצה לאבד, כמו טלפון, אוזניות, מטען, דאודורנט, צמיד חדר כושר ובקבוק מים.

 

בקבוק סטרונגפול לבן, פיה צרה

בקבוק סטרונגפול לבן, פיה צרה.

 

אז עכשיו שאת יודעת איך להכין את קיט האימונים המושלם, נשאר רק להתארגן על אחד כזה!

זה סופר קריטי להשתמש בתיק איכותי עם מספיק מקום אחסון, הכולל גם רצועות אחיזה, גם רצועת נשיאה מתכווננת והכי חשוב - שיהיה בצבע תואם לסט שאת לובשת, אבל זו כבר החלטה שלך :)

מומלץ גם להשתמש בציוד איכותי שישדרג גם הוא את שגרת האימונים שלך, באתר שלנו תוכלי למצוא מגוון ענק של ציוד ספורט הכולל טייצים לנשים, טייץ בייקר, טופים במגוון צבעים וגזרות וגם תיק איכותי שישלים את קיט האימונים המלא שלך.

דיברנו מספיק לא? עכשיו נשאר רק לקום מהמיטה, להכין את הקיט המהמם שלך, לדפוק הופעה ולרוץ לאימון, נתראה סטרונגירל.

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים