StrongBlog

מה לובשים לאימון ריצה בחורף?

2020/12/06

אימון ריצה בחורף

החורף הגיע באופן רשמי ואיתו ההתלבטות הנצחית – האם לצאת לריצה בפארק או להמשיך ולהתכרבל מתחת לפוך? אם בעבר התירוץ הזה יכול היה להישמע הגיוני, קולקציות ביגוד החורף האחרונות כבר לא מותירות לנו ברירה, אלא להפשיל שרוולים ולהקפיד על שגרת אימונים בריאה גם בחורף.

קולקציית ביגוד הריצה לחורף השתדרגה משמעותית בשנים האחרונות, והפכה את בגדי הספורט לקלילים, פרקטיים ומותאמים הרבה יותר למזג האויר הקר ששורר בחוץ.
לצד אלו, תוכלו גם להגנות ממגוון גדול של עיצובים, גזרות וצבעים של חולצות מנדפות, גרבי ריצה, טייצים, מכנסיים ארוכים, ועוד המון אביזרים ובגדי ספורט אחרים שישדרגו לכם את חווית האימון בכל פעם מחדש.

אז מה הכי מומלץ ללבוש באימוני החורף הקרובים? אזה ביגוד ריצה לחורף ישדרג לכם את האימון משמעותית ומה יגרום לכם להרגיש נוח יותר גם בזמן מאמץ?

אלו הם בגדי הריצה לחורף שחייבים להיות אצלכם במלתחה לפני שאתן מתחילים כל אימון בעונת החורף הקרובה.

מכנסי ריצה לחורף

מכנסי הריצה מגיעים בעיצובים קלילים ודקים, שאינם מקשים על פעולת הריצה או על התנועות שאתם צריכים לבצע במהלך הפעילות הגופנית. הם יאפשרו לכם לשמור על חום הגוף, ומנגד גם לנדף את הזיעה, ולהרגיש נוח וטוב עם עצמכם גם בזמן האימון.

מכנסי ריצה לחורף מתאימים לחובבנים ומקצוענים כאחד. תוכלו לבחור בין מכנסיים מחממות יותר לתקופות קרות במיוחד. אלו עשויים מבד פליז דק, וממגוון פיצ'רים לשיפור האיכות והנוחות (ריפודי ברכיים פנימיים או שכבת פליז פנימית למניעת חדירה של רוחות למשל).

כמו כן, חלק מהבדים של המכנסיים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, שמציעות ספיגה יעילה במיוחד של גשמים או זיעה, מבלי לסיים את אימון הריצה רטובים מכף רגל ועד.

במידה ואתם מעוניינים במכנסיים קלילים יותר, תוכלו לרכוש מכנסי ריצה דקים שעשויים בדרך כלל בדים סינטטיים ומנדפים בטכנולוגיות מתקדמות. הבדים הללו מתאימים עצמם לתנועות הגוף במהלך הריצה, ויאפשרו לכם גמישות ונוחות מירביים, יחד עם הגנה מפני הגשם וגם אוורור מקסימלי ונידוף של הזיעה.

טיפ – עבור מי מכם שסובלים משפשפות, מומלץ למרוח משחה ייעודית נגד שפשפות לפני האימון ובמקביל גם לנסות להשתמש בטייץ צמוד מתחת למכנסי הריצה הרגילים.

חולצות מנדפות ארוכות

כמו המכנסיים, גם קולקציית החולצות הארוכות מגוונת, וכוללת מבחר דגמים מבדים סינתטיים, פליזים דקים, בדים נושמים וכן הלאה.
היתרון של החולצות המנדפות הוא בפעולה הכפולה שלהם – נידוף הזיעה מצד אחד ושמירה על חום הגוף גם כשהטמפרטורות בחוץ צונחות.

אם אתם נאלצים להתמודד עם תנאים של קור קיצוני במהלך אימוני הריצה, עדיף להצטייד בחולצות תרמיות דקות. החולצות התרמיות מגיעות בגזרה דקה שמתלבשת בצורה מושלמת על הגוף, ועוזרת בבידוד אידיאלי מן הסביבה ובשמירה על חום הגוף לכל אורך האימון.

מלבד הבידוד שהם מעניקות, והשמירה על חום הגוף, חלק מהבדים של החולצות מאפשרים גם הגנה מפני שפשופים במהלך הריצה או הפעילות הגופנית, וכן עוזרים במניעת הצטברות של חיידקים וריחות לא נעימים.

טיפ חשוב – על מנת לשמור על איכות הבד לאורך זמן, מומלץ להקפיד ולכבס את חולצות הספורט בהתאם להוראות היצרן. בשוק קיימים מגוון תכשירים ייעודיים לשמירה על איכות הבד הסינטטי ועל העמידות של החולצות וגם של המכנסיים נגד רטיבות ולחות.


מעילי רוח דקים

מעילי הרוח הדקים הם הטרנד הלוהט של עולם בגדי הספורט, ובפרט של תחום ביגוד הריצה לחורף.
יחד עם מגוון רחב של עיצובים, צבעים וגזרות שמתאימים לכולם, המעילים מספקים לכם הגנה מקסימלית מפני רוחות וגשמים, ומנגד מעניקים חווית נוחות אידיאלית.

המעילים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, שיבטיחו לכם הגנה מרבית בכל סיטואציה, גם אם נקלעתם לגשם שוטף במהלך הריצה.

הבד של המעיל נושם ומאוורר, הוא קל, קומפקטי ומתאים את עצמו לתנועות של הגוף, ולכן גם כמעט ולא תרגישו אותו כלל במהלך הריצה.

את מעילי הרוח הספורטיביים, שתג המחיר עליהם היה די גבוה עד לאחרונה, ניתן להשיג היום במחירים אטרקטיביים במיוחד בהזמנות האונליין דרך האינטרנט.

אקססוריז נוספים

כדי להנות מהסט המושלם של ביגוד הריצה לחורף, חשוב להתייעץ כמה אקססוריז נוספים שיעזרו לכם לשדרג עוד טיפה את חווית הריצה.

כפפות: שמירה על חום הגוף של כפות הידיים שלנו חשובה מאוד, במיוחד בימי החורף הקרים.
כיום, מציע עולם ביגוד הריצה לחורף כפפות קומפקטיות ודקות במיוחד, שיעזרו לכם לשמור על חום הגוף בזמן הריצה, ולא ירגישו מסורבלות ומגושמות.

גרביים: גרביים תרמיות דקות שעשויות מבדים נושמים יכולות לעשות את ההבדל בזמן הריצה.
הקפידו לבחור בגרביים מתאימות שלא יכבידו עליכם במהלך הריצה, וגם יעזרו לכם למנוע שפשפות או יבלות כתוצאה מלחות ממושכת או שפשופים של כף הרגל.

כובע: כן, כובעי ריצה לא מתאימים רק למזג אויר חכם. להיפך, כובעי המצחייה לריצה מספקים לרצים הגנה מפני גשם ורוחות.

אימון ריצה בחורף

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים