StrongBlog

ספורט בהריון - מה לובשים?

2024/03/20

עבור נשים רבות, שמירה על פעילות במהלך ההריון חשובה לרווחה הפיזית והנפשית כאחד. עם זאת, חיוני לנהוג בזהירות ולתעדף בטיחות בעת אימון בהריון. תקופת ההריון היא תקופה יפה ומרגשת בחייה של אישה, אנו לומדות איך להקשיב לגוף שלנו קצת יותר ולהבין מהו הצורך שלנו וגם של העובר.

חשוב לתת לעצמך בתקופה זו להרגיש טוב עם עצמך בין אם בפן החיצוני ובפן הפנימי.


לפני התחלת תוכנית אימונים כלשהי במהלך ההריון, חיוני להתייעץ עם הרופא המטפל. הם יכולים לספק ייעוץ מותאם אישית על סמך ההיסטוריה הרפואית שלך ומצב הבריאות הנוכחי שלך. הרופא שלך יכול גם לעזור לך לזהות מגבלות או דאגות ספציפיות שאת צריכה להיות מודעת להן.


בחרי בפעילויות בעלות השפעה נמוכה: תרגילים בעלי קצב נמוך הם בדרך כלל בטוחים יותר במהלך ההריון מכיוון שהם מפעילים פחות לחץ על המפרקים והשרירים. לדוגמא - הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים נייחת ויוגה לפני לידה. פעילויות אלו יכולות לעזור לשפר את בריאות הלב וכלי הדם, לשמור על השרירים ולהפחית מתח מבלי להסתכן בפציעה.


שימי לב איך הגוף שלך מרגיש במהלך האימון. הריון מביא לשינויים משמעותיים, וייתכן שתצטרכי לשנות את האימונים שלך בהתאם. אם את חווה אי נוחות, סחרחורת או קוצר נשימה, חיוני לעצור ולנוח. לדחוף את עצמך חזק מדי יכול להזיק גם לך וגם לתינוק שלך.


כמות שתיה נכונה היא חיונית במהלך ההריון, במיוחד בעת פעילות גופנית. שתו הרבה מים לפני, במהלך ואחרי האימון כדי לשמור על לחות גבוהה. התייבשות עלולה להגביר את הסיכון לסיבוכים, אז הקפידו להחזיק בקבוק מים בהישג יד ולקחת לגימות קבועות במהלך האימון.

 

 

 

התמקדי ביציבות ובאיזון: ככל שההריון שלך מתקדם, מרכז הכובד שלך משתנה, מה שמגביר את הסיכון לנפילות ולפציעות. שילוב תרגילים המשפרים את היציבות והשיווי משקל יכול לעזור להפחית את הסיכון הזה. תשקלי להוסיף תרגילים כמו סקוואט, נפילות והטיות אגן לשגרה שלך כדי לחזק את הליבה ולשפר את היציבות.

התחילי את האימון שלך בחימום עדין כדי להכין את השרירים והמפרקים שלך לפעילות גופנית, וסיימי בהתקררות כדי להוריד בהדרגה את הדופק ולמנוע נוקשות.

 

הקשיבי לגוף שלך וסמכי על האינסטינקטים שלך. אם משהו לא מרגיש נכון, אל תהססי להפסיק או לבקש הדרכה מרופא או מאמן מוסמך. הבריאות שלך ובריאות התינוק שלך הם בראש סדר העדיפויות בשגרת האימון שלך.

 

והכי חשוב - נוחות. במהלך ההריון גוף האישה חווה שינויים משמעותיים, פתאום הבגדים לא עולים עלינו או לא יושבים כמו שאנחנו אוהבות, חום הגוף עולה ויש תנוחות בהן אנחנו לא מרגישות בנוח. כאן החשיבות של בגדי ספורט נכנסת לתמונה. כשאת לובשת טייץ הריון מתרחב ומחטב את מצליחה להתמקד אך ורק באימון מבלי הסחות דעת של חוסר נעימות ובנוסף את מרגישה במיטבך!

 

אצלנו בסטרונגפול קיימים טייצים להריון במידות נרחבות ובצבעים מגוונים במיוחד, כך תוכלי להבטיח 

 שגם בתקופה מאתגרת לא תצטרכי לוותר על עצמך ועל המראה המושלם שאת רגילה אליו. הטייצים שלנו מתרחבים ומתאימים את עצמם בדיוק לגוף שלך בכל חודש במהלך ההריון.

 

טייצים המתאימים להריוניות - Hype, Milos, Horizon, Flex

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים