StrongBlog

איך תבחרי תלבושת ספורט נשים? לפי סוג הבד!

2022/06/14

היי סטרונגירל, אם יצא לך כבר להתחדש ביותר מתלבושת ספורט נשים אחת, כנראה שאת כבר מכירה בעל פה את המידה שיושבת עלייך בול ואת הגזרה שהכי מחמיאה לך, אבל תעני בכנות - כמה חשיבות את נותנת לסוג של הבד?

בדרך כלל כשאנחנו קונות טייץ ספורט, חזיית ספורט או כל חלק אחר בסט, מה שחשוב לנו בעיקר הוא שהבד יהיה נעים על הגוף. אבל חשוב שתדעי, סוגי בדים שונים מתאימים לפעילויות ספורטיביות שונות, אז כשאת ניגשת לקנות תלבושת ספורט נשים, כדאי לבדוק גם את סוג הבד בנוסף למידה ולגזרה. 

בדיוק בשביל זה, הכנו לך רשימה של סוגי הבדים השונים וסוגי האימונים שאליהם הם מתאימים, אל תפספסי!

 

בד RIB

משמעות המילה "RIB" היא בעצם "צלע" באנגלית, והיא מסמלת את שיטת התפירה האופיינית לבד הזה שיוצרת סוג של "צלעות" על הבד. המגע שלו נעים בטירוף, הוא בעל אלסטיות עדינה ומשמש לא רק ליצירת תלבושות ספורט נשים, טופ ספורט וחזיות ספורט, אלא גם סוודרים, קרדיגנים ועוד.

בגלל הנוחות והגמישות שבד ה-RIB מעניק, אנחנו ממליצות לך להשתמש בו בעיקר לאימונים אירוביים אינטנסיביים, כמו ריצה, ספינינג, קיקבוקס או בקיצור - כל אימון שאת מזיעה בו במיוחד.

 

סט BALANCE מבד RIB

סט BALANCE מבד RIB

 

בד ניילון קשיח

לתלבושת ספורט נשים מבד ניילון יש המון יתרונות - הוא חלק, מלא בברק, לא מאבד את הצבע שלו, חזק, עמיד (לא מאבד צורה) וכמעט ולא מתקמט לאחר הכביסה. אבל מה שבאמת חשוב לנו - הוא הקלילות. בדי ניילון הם בדרך כלל כל כך קלילים, שהגוף שלך כמעט ולא ירגיש את משקל הבד, ולכן אנחנו ממליצות לך להשתמש בו בעיקר באימוני ריצות, כשאת צריכה להרגיש הכי קלה שאפשר.

 

סט VAIL מבד ניילון קשיח

סט VAIL מבד ניילון קשיח

 

בד ניילון רך

לבד ניילון רך יש כמעט את אותם יתרונות כמו לתאום הקשיח שלו, גם הוא חלק, עמיד, לא מתקמט אבל בעיקר קליל ולא מורגש על הגוף.

ההבדל היחיד בין שני סוגי הניילון האלה הוא במרקם הבד - ניילון קשיח יכול להיות קצת פחות גמיש, אבל עדיין להחזיק את הגוף בצורה יציבה, לכן הוא מתאים בעיקר לריצות. לעומת זאת, בד ניילון רך הוא יותר גמיש, אז כדאי לך ללבוש אותו באימונים בהם את גם צריכה להרגיש קלילה ונינוחה, וגם לקבל חופש תנועה וגמישות מקסימלית. לכן בדרך כלל תלבושות ספורט נשים מבד ניילון רך הן מצויינות לאימוני יוגה ופילאטיס.

 

סט PURE מבד ניילון רך

סט PURE מבד ניילון רך

 

בד סימלס

כשמדברים על סימלס בהקשר של תלבושת ספורט נשים, מתכוונים לטכנולוגיה מסוימת של תפירה.
שיטת התפירה "סימלס", מאפשרת להכין בדים בלי שום תפר או חיתוך, מה שייתן לך תמיכה, חיטוב אבל בעיקר נוחות מקסימלית שתלווה אותך במהלך כל האימון.

טופ ספורט, טייץ קצר או טייץ בגזרה גבוהה התפור בשיטת סימלס יהיה בוודאות סטרצ'י במיוחד, נושם וקל על הגוף שלך, ולכן הוא הפתרון המושלם עבורך לימים אקטיביים במיוחד והוא מומלץ לכל סוגי האימונים - משקולות, ריצה, יוגה ופילאטיס.

 

סט VENTURE מבד סימלס

סט VENTURE מבד סימלס

 

לסיכום סטרונגירל, אל תשכחי שבסופו של דבר אנחנו יכולות לדבר עד מחר על סוגים שונים של תלבושות ספורט נשים והאימון אליו הן מתאימות, אבל בסופו של דבר, הבד המושלם עבורך הוא זה שאת מרגישה איתו הכי בנוח. אם יש לך בד מועדף שאיתו נוח לך לבצע את כל האימונים , אל תוותרי עליו. אבל אם את לא סגורה על סוג הבד שהכי מתאים לך, תשתמשי בכתבה הזו כשאת קונה את הסט הבא שלך. 

באתר שלנו תוכלי למצוא מגוון ענק של בגדי ספורט נשים בכל סוגי הבדים הכתובים למעלה, תהני!

 

 

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים