StrongBlog

3 טיפים שאת חייבת להכיר לפני שאת עולה על בגדי ספורט ויוצאת להתאמן בקיץ.

2022/06/14

הקיץ הגיע סטרונגירל! השמש יצאה, הטמפרטורות עולות והמעילים כבר מזמן נכנסו לארון. הגיע הזמן להוציא את הקרופ טופ, טייץ הספורט, חזיית ספורט ובקיצור - את כל בגדי ספורט הכי יפים שלך לעונה החמה.
החום של הקיץ, בניגוד לקור המבאס של החורף, מרים לנו את האנרגיות ומעלה לנו את החשק לצאת לאימון, אבל כמו שאת בטח יודעת, הקיץ הוא גם לא בדיוק הזמן הכי בטוח בשבילנו להתאמן. זה לא מספיק רק לזרוק על עצמך טופ ספורטיבי או טייץ בייקר קצר ולצאת, יש כמה דברים שאת חייבת להקפיד עליהם כדי לשמור על עצמך. הנה 3 טיפים חשובים שיעזרו לך להתאמן בצורה הכי בטוחה הקיץ הזה, אל תפספסי!

 

מים, מים ועוד מים

כנראה שאת שומעת את זה בפעם האלף , אבל אנחנו נגיד את זה שוב כי זה סופר קריטי - תשתי מים. זה לא סוד שבמהלך האימון אנחנו מאבדות הרבה יותר נוזלים מכל שאר היום, ועדיין יש המון מתאמנות שלא שותות מספיק במהלך האימון.
חוסר בנוזלים יכול להביא אותנו מהר מאוד למצב של התייבשות, גם אם אנחנו לובשות בגדי ספורט מבד מתאים, ולכן מומלץ מאוד לצאת תמיד עם בקבוק מים לכל אימון ולא לחכות לרגע שבו תהיי צמאה, תסתכלי בשעון וקחי כמה שלוקים כל 20-30 דקות.

לא נוח לך לצאת עם בקבוק מהבית? הכל בסדר, פשוט תשתי כמות גדולה לפני שאת יוצאת לאימון והשתדלי להתאמן במקום שיש בו ברזייה או מקור מים זמין.

 

בקבוק מים סטרונגפול בצבע ורוד

מומלץ לצאת עם בקבוק מים לכל אימון ולשתות כל 20-30 דקות.

 

התאמני בשעות נוחות

אם את מתאמנת בסטודיו או חדר כושר - זכית, את יכולה להתאמן בכל שעה שמתאימה לך, אבל אם את מתאמנת בחוץ, חשוב שתנסי להימנע מאימונים בשעות הלוהטות של היום, שהן בדרך כלל בין 10:00 ל-19:00.
באופן כללי בקיץ תמיד מומלץ להתאמן או בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות. מן הסתם לרובנו יש שגרת יום עמוסה, אז יותר נוח לנו ללכת להתאמן בערב, אבל אם בא לך בכל זאת להיכנס למועדון ה-5 בבוקר, לעלות על חליפת טייץ ולצאת להתאמן בצאת החמה, אנחנו ממליצות ללכת לישון מוקדם בערב שלפני. אם תהיי עייפה באימון ,זה יבאס לך את כל שאר היום ואולי גם יהרוס לך את החשק להמשיך בשגרת אימונים, ואנחנו ממש לא רוצות שזה יקרה.

 

אם את מתאמנת בחוץ, תעשי את זה מוקדם בבוקר או מאוחר בערב

אם את מתאמנת בחוץ, תעשי את זה מוקדם בבוקר או מאוחר בערב.

 

ביגוד מתאים

לדעת לא להתאמן בשעות החמות של הצהריים זה סבבה והכל, אבל בארץ שלנו, רוב הסיכויים שגם אם נצא להתאמן באמצע הלילה עדיין יהיה לנו חם. אז אם אי אפשר לברוח מהחום, אפשר לפחות להתאים את עצמנו אליו עם בגדי ספורט מתאימים.
המטרה העיקרית של בגדי ספורט לקיץ היא לא להכביד עלייך בזמן האימון, ולכן הם יהיו עשויים בדרך כלל מבדים קלילים, נושמים, אוורירים ועם יכולת נידוף זיעה ברמה גבוהה, אז תשתדלי למצוא טייץ ספורט או חולצת ספורט הכוללים בתוכם את כל המאפיינים האלה. אנחנו ממליצות לך לבחור בגד מבד שיהיה לך כמה שיותר נעים על הגוף, כדי להימנע מתחושות לא נעימות ותופעות כמו פריחה או התגרדות.
בנוסף, יש היום מגוון ענק של בגדי ספורט מחטבים לקיץ בגזרה קצרה שיעזרו לך להרגיש אפילו יותר קלילה, כמו טייץ בייקר שמגיע עד אמצע הירך, בגד גוף או טופ ספורטיבי עם גזרה של כתפייה אחת, אנחנו ממליצות לך לשלב גם אותם בסט שלך.

 

מגוון ענק של בגדי ספורט נשים בגזרה קצרה

היום יש מגוון ענק של בגדי ספורט נשים בגזרה קצרה, במיוחד לאימונים בקיץ.

 

לסיכום סטרונגירל, ישראל היא מדינה לוהטת, ועם כמה שאנחנו מתות כבר לעלות על בגדי ספורט ולצאת החוצה לשמש, אסור לנו לשכוח גם לשמור על עצמנו.

קחי ברצינות את כל הטיפים שכתובים למעלה וקחי אותם בחשבון בכל פעם שאת יוצאת להתאמן. חשוב לנו להזכיר לך שגם אם את יוצאת בשעות המתאימות, עם בקבוק מים ובגדי ספורט מתאימים, זה קריטי שתקשיבי לגוף שלך. אם את מרגישה לא מאה, אם יש לך טיפה סחרחורות או שהחום כבד עלייך מדי, זה בסדר לגמרי לדלג על אחד האימונים, בסופו של דבר הבריאות שלך יותר חשובה מהכל!  



  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים