StrongBlog

איך לבחור בגדי ספורט אונליין?

2020/12/06

בחירת בגדי ספורט אונליין

 

הסימנים הראשונים של החורף כבר מאותתים על בואם, ואיתם גם המחשבות הקבועות של כל אחת מאיתנו – האם לרבוץ על הספה באפס מעשה גם בחורף הקרוב, או להשקיע בעצמינו ובטיפוח הגוף קצת יותר לשם שינוי?

דווקא בתקופה האחרונה, כשמשבר הקורונה יצר עבור כולנו מציאות חדשה ולא אידיאלית, חזרה לשגרת האימונים יכולה לעזור לנו בהתמודדות עם המצב.
החזרה לכושר דרך פעילות ספורטיבית שאנחנו אוהבות היא המתכון המנצח לשמירה על הגוף וגם על הנפש שלנו בריאים וחזקים.

כדי להתחיל בשגרת האימונים, אנחנו קודם כל צריכות להצטייד בבגדי ספורט וציוד חדש ומדוגם. החנויות האינטרנטיות כבר מזמן השתלטו על עולם הביגוד, ובייחוד על בגדי ואביזרי הספורט. עם שלל דגמים, עיצובים וגזרות שמתאימות לכל אחת, הזמנת בגדי ספורט אונליין היא הדרך הכי נוחה ומשתלמת לחזור ולהרגיש חופשיה בדיוק כפי שאת.

איך נוכל להגיע מדוגמים לפעילות הספורטיבית הקבועה שלנו מבלי לקרוע את הארנק? מה חשוב לדעת לפני שמזמינים את הטייץ או הגוזייה? ועל אילו פרטים קטנים חשוב להתעכב לפני ההזמנה הסופית של בגדי הספורט? כל הפרטים לפניכם במדריך הבא.

מה כדאי לי להזמין?

התשובה תלויה כמובן בך. אם את מעוניינת ברענון של ארון הבגדים לקראת החזרה לחוג הקבוע שלך, אולי תוכלי להסתפק בטייץ וגוזייה חדשים שיחליפו את הזוג הקודם, כדי שתוכלי להרגיש יותר נוח עם עצמך.

עבור מי שלא עסקה בפעילות גופנית קבועה בתקופה האחרונה או בכלל בעבר, מומלץ דווקא להשקיע יותר ולשדרג בצורה משמעותית יותר את המלתחה. החל מגוזיות ספורט גמישות ונוחות, חולצות מנדפות שיגרמו לך להרגיש רעננה גם במהלך האימון, גרבי אימונים, וכמובן טייץ נוח בגזרה האהובה עלייך.

בכל מקרה, כשמדובר בהזמנת בגדי ספורט אונליין, חשוב לבחור את הבגדים לפי שיקולי נוחות של הבד (מידת נידוף הזיעה, איכות הבד, עובדי ועוד), וכמובן לא להתעלם מהעיצוב, הגזרה והצבעים. לא משנה אם מדובר בריצה שבועית עם החברות, או אימון אירובי בחדר הכושר – רצוי שתרגישי משחוררת ונינוחה ללא שום עכבות.

גוזייה או גופייה?  הבחירה בידך

בגדי האונליין הקלאסיים והנפוצים ביותר שאנו נוהגות להזמין לצורך אימוני הכושר הם הגוזייה והגופייה. רוב הנשים אוהבות את הגוזיות בשל היותן נוחות ופרקטיות. זהו הטופ הקלאסי איתו תוכלי להרגיש נוח ומשחורר בכל סוג אימון שתבחרי, ועדיין לוודא שאת מחזיקה את כל מה שצריך, וכמובן מאווררת את הגוף כל הזמן.

מלבד זאת, אין אחת שגוזיות הספורט לא הולמות אותה. הן מגיעות בשלל צבעים, גזרות, מידות ודגמים – עם מבחר אינסופי של דגמי אונליין אין סיכוי שלא תמצאי את הדגם האהוב עלייך בקלות.

עבור חלק מהנשים, הגוזייה הקלאסית חייבת להתלוות גם לגופיית ספורט מתאימה. אם את מרגישה לא בנוח עם הגוזייה לבדה, מומלץ להשקיע בקניית גופייה ספורט צמודה. אלו תמיד מחמיאות לגזרה, ומשלבות בין נוחות, בד נעים וגזרה נהדרת.

באיזה פתרון שלא תבחרי, מומלץ שלא לחזור להרגלים הישנים ולהמשיך להתאמן עם חולצת הטי-שירט  הישנה של הבעל, או עם גופיית הניקיונות הקבועה שלך.

טייץ – הפתרון המושלם עבור כולנו

מכנסי הטייץ עם בהחלט הפיתרון האידיאלי והנוח ביותר עבור כל מי שמעוניינת לחדש את המלתחה לקראת עונת האימונים הקרובה. צמודים, מחטבים, ומאפשרים לבצע את כל הפעולות הנדרשות במהלך האימון (גם את המתיחות המסורבלות יותר) בקלילות רבה.

מכנסי הטייץ יעזרו לך להיראות מושלם גם במהלך האימון, להדק את אזור הבטן כשצריך ולהרגיש הכי נוח שרק אפשר.

הזמנת בגדי ספורט אונליין – הדברים שחשוב לשים לב אליהם

רגע לפני שאתן מקליקות על ההזמנה הסופית, אולי כדאי לוודא כמה דברים נוספים שיעזרו לכם לחסוך הוצאות מיותרות וגם כאבי ראש מיותרים.

מידות: באתרים המוכרים שמציעים מכירה של בגדי ספורט אונליין, לרוב תוכלו להיתקל בטבלת המידות. הטבלאות האלו סופר נוחות ויכולות לפתור לכם בקלות התלבטויות אינסופיות לפני הרכישה. שימו לב, שבדרך כלל יופיעו לצד הטבלה גם פרטי התקשרות במידה ואתם זקוקים לייעוץ נוסף.

כמו כן, באתרים רבים מופיעים פידבקים של בנות שכבר רכשו את המוצר, כך שתוכלו להתרשם גם בעזרתן לגבי הנוחות, הגודל והגזרה של בגדי הספורט.

בדקו היטב מאיפה אתן מזמינות: בגדי ספורט אונליין או נעלי ריצה חדשות – לא משנה מאיזה אתר מתכוונות להזמין, חשוב לוודא כי אכן מדובר בספק מורשה עם ביקורות עבר ולקוחות מרוצים. איך תוכלו לוודא זאת?
כל אתר אינטרנט מוכר שמכבד את עצמו, מאפשר ללקוחות העבר להביא את שביעות (או חוסר שביעות) הרצון שלהם. הציצו בביקורות לפני שאתם מקליקים על ההזמנה הסופית.\

הנחות, מבצעים וקנייה בטוחה: אל תמהרו לבצע את ההזמנה. אתרים רבים שמציעים בגדי ספורט אונליין יוצאים מדי תקופה במבצעים חסרי תקדים, קופונים להנחה, ועוד מגוון הנחות שתקפות רק בחנויות האונליין.

בגדי ספורט אונליין

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים