StrongBlog

מה זה טייץ בייקר ולאן אפשר ללבוש אותו?

2021/01/26

מה זה טייץ בייקר

אם עד עכשיו לא ניסית את טרנד הטייץ בייקר, סביר להניח שכן ראית אותם מככבים בכל רחבי האינסטגרם. הטרנד הזה התחיל לסחוף את כל העולם לפני שנה ואנחנו היינו בדיוק כמוך עכשיו, קצת מבולבלים. אחרי הכול, את הטייץ בייקר האימהות שלנו לבשו בשנות ה-80 לאימונים, אבל עכשיו אנחנו לגמרי בטוחים שזה אחד הטרנדים הלוהטים שנכנסו לחיינו אי פעם!

אז קודם כל נתחיל בעובדות, היום, בשנת 2021 לטייץ בייקר אין כמעט שום קשר לאימון או לאימהות, אלה רק שרידים – ואנחנו מרגישים את ההקלה שלכן עד לכאן. המגמה הזו אולי נראית קצת מאיימת ואולי אפילו אתן חושבות לעצמכן שאין שום סיכוי שתאמצו את הטרנד החרוש הזה לארון הבגדים שלכן, אבל אנחנו כאן כדי לומר לכן שאם זה קו המחשבה שלכן – אתם עשויות לגלות שאתן טועות ובגדול! אף על פי שמראה זה התחיל אצל המשפיעניות אופנה באינסטגרם, הוא ממש לא שמור אך ורק לכוכביי המדיה החברתית.

אחד הדברים הנפלאים בטייץ בייקר זה שהם ממש משתלמים ופונקציונאליים – אם אתן מוכנות לתת להם צ'אנס אבל אין לכם שמץ של מושג איך ללבוש אותם (מלבד החדר כושר) הכנו לכן כמה אפשרויות קלות שיוכיחו את עצמן (תתכוננו למבול מחמאות), יאללה בואו נתחיל.

קיצור, מה זה "בייקר שורטס?"

טייץ בייקר הוא הרבה יותר מאשר מכנס לרכיבה על אופניים בפועל. בגלל שהם כל כך נוחים, פונקציונליים ומגיעים במלא עיצובים, צבעים והדפסים – אפשר ליצור איתם לוקים היסטריים שמתאימים לכל סוג אירוע, החל מלוק יומיומי לעבודה, חדר כושר, ישיבה על דרינק עם חברה וגם לאירועים, כן, כן. בין אם תבחרי ללבוש אותן עם בלייזר מסוקס ועקבים גדולים או מתחת לשמלה מהממת שחושפת את קצוות השורטס – אנחנו לגמרי מאשרים זאת. ובעוד שיש לנו המון רעיונות ללוקים, דאגנו להתייעץ עם כמה סטייליסטים כדי להציע לכן השראה.

אז סמכי עלינו, הטיפים הבאים יתנו לך שפע של רעיונות חדשים ומגניבים איך להפוך את הפריט הזה לאחד המצרכים הכי שווים בארון שלך. משילובים ספורטיביים עד ללוקים מהודרים – בייקר שורטס מתאים להכול!

איך ללבוש בייקר שורטס? כמה רעיונות ללוקים מנצחים

לפני שנתחיל, הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

  • בדקי קודם שהבייקר שורטס יושבים עליך בצורה מושלמת, זה לא צריך להיות צמוד מדי (צמוד אבל את צריכה גם לנשום), וגם לא גדול יותר, כי בייקר שורטס רפויים על הגוף זה פשוט לא נראה טוב.
  • הימנעי מבדים שקופים או דקיקים מדי.
  • אולי תרגישו בהתחלה נועזות מדי, אבל אל תסתירו אותם מתחת לשכבות בגדים מיותרות – הציגו אותם באומץ!
  • אתן יכולות ללבוש את הטייץ בייקר בלי קשר לעונה, בקיץ עם גופיות, חולצות ושמלות חמודות ובחורף עם מעילים כבדים ומגפיים ארוכים.

 

#1 מכנסי אופניים בגזרה גבוהה

טייץ בייקר בגזרה גוהה הם סופר ספורטיביים וסקסיים בו זמנית, מחמיאים כמעט לכל אחת. אתן יכולות ללבוש אותם עם קרופ טופ, או חולצת טי קשורה למראה קז'ואלי מושלם. לחורף או ליצירת מראה רשמי יותר, תוכלו לשדרג עם בלייזר או קפוצ'ון קרופ ועקבים.

#2 לוק ללאנץ'

לארוחת צהריים בקיץ, תרצו ללבוש משהו קליל, כך שהוא ישמור עליכן מוגנות מחום וזיעה ובכל זאת ליצור מראה מלוטש ומושלם. תוכלו ללבוש את הטי החביב עליכן עם מכנסי אופניים שחורים מבד נושם ונמתח. להשלמת הלוק, לבשו בלייזר קייצי או עליונית קליל מפשתן. מומלץ להוסיף כמה תכשיטים כמו שרשראות וצמידים שמנמנים ליצירת מראה שיקי.

#3 טייץ בייקר קאמו

מה דעתך על לתפוס שתי ציפורים במכה אחת? או בקיצור, לקחת את שתי מגמות האופנה הכי מובילות ולשלב אותן ללוק מנצח. טייץ בייקר קאמו יהיה חיוני למלתחת הקיץ היומיומית שלך, תוכלי לשלב אותו בקלות עם חולצות קאמו או חולצות תחרה שישדרגו את הלוק.

# 4 לוק קליל לוויקנד

שמלה מיני לבנה שאולי את מרגישה לא בנוח ללבוש אותה, תוכל להיות שמלה נחרשת עם מכנסי טייץ בייקר שחורים. תוכלי להוסיף עקבים לבנים, תיק קלאץ' מושלם ויש לך לוק אלגנטי ונוח לבילוי עם חברה.

#5 טייץ בייקר עם חולצות הלטר

חולצות הלטר תמיד יהיו אהובות, למרות שימי התהילה שלהם חלפו ממזמן, הם עדיין מעניקים מראה נשי וייחודי. בחרו בחולצת הלטר עם גוון שמחמיא לכן והתאימו אותה לטייץ בייקר בצבע דומה או שחור. הוסיפו עגילי חישוק ועקבים כדי להוסיף ללוק אווירה אורבנית ושיקית, הכי תפור לאביב!

#6 לוק עם וייבים של וינטג'

אם חולצות בהשראת רטרו ווינטג' זה הקטע שלך, מה יהיה מבריק יותר מלשלב את אלה עם מכנסי בייקר שורטס ליצירת לוק עוצר נשימה? הכי פשוט! כל מה שאת צריכה זה להשתמש בעליונית עם ניחוח רטרו, כזה שקנית או לווית מהארון של אמא, ולמזג אותם עם מכנסי אופניים שחורים לטובת נגיעה מודרנית נחמה – טיפ: אל תוותרי על עקבים! את תמיד יכולה גם להוסיף אביזרי רטרו כדי ליצור לוק בהשראת שנות ה-80 😊

טייץ בייקר

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים