StrongBlog

4 מיתוסים על ביגוד ספורט נשים שהגיע הזמן לנפץ!

2022/04/13

סטרונגירל, הדרך לאימון עם ביגוד ספורט נשים - יכולה להיות רצופה בטעיות שניתן למנוע! 

אז בשביל לשמור על הסטים שלך, ובשביל לאפשר לך להתאמן בנוח ובלוק הורס - הנה כמה מיתוסים שרצינו לנפץ לך: 

 

מיתוס 1: "קניתי בגד ספורט, אז הוא בטח מתאים לכל ספורט שאעשה"

אימונים שונים, דורשים ביגוד ספורט נשים שונה. הבגד שמתאים לאימון כוח הוא לא בהכרח זה שיתאים לאימון ספינינג, והבגד שתלבשי לאימון פילאטיס הוא לא בהכרח הבגד שיתאים לך לאימון יוגה. חלק מהאימונים דורשים בגדי ספורט רכים יותר ומשוחררים, וחלק מהאימונים דווקא ידרשו בגדי ספורט צמודים יותר כמו טייצים או חזיית ספורט.

אם את רוצה לדעת יותר על איזה ביגוד ספורט נשים מתאימים לאימון שלך, אנחנו מזמינות אותך לקרוא את הכתבה שלנו על ההבדל בין ביגוד ספורט נשים של אימון אחד לאחר. 

 לינק לכתבה 

 

סט BLISS בצבע ירוק

סט BLISS בצבע ירוק

 

מיתוס 2: "אין הבדל בין כביסה של בגדי ספורט לכביסה כללית"

סטרונגירל, בשביל שהסטים שלך ובגדי הספורט ישמרו על איכותם לאורך זמן, יש לשמור על כמה כללים בכל הנוגע לכביסת ביגוד ספורט נשים

אוורור: אחרי שהשקעת באימון, רצת, הזעת, התאמצת - תניחי את בגדי הספורט שלך להתאוורר, או שתכבסי אותם מיד. זריקת הבגדים ישירות לסל הכביסה אחרי האימון, או לחלל אטום וסגור, יכולה לגרום להצטברות חיידקים שתגרום בלאי לסט שלך. 

הגדרות מומלצות לכביסה: כביסה מהירה על 30-40 מעלות וסחיטה במהירות מקסימלית. אם קיימת במכונת הכביסה שלך תכנית ספורט - את יכולה לבחור אותה :) 

שימי לב לאותיות הקטנות: בכל ביגוד ספורט נשים תוכלי למצוא תווית קטנה עם ההוראות המומלצות לכביסה. בדרך כלל יש עליה ציור של גיגית קטנה עם מספר שמתכוונת לטמפרטורת המים האידיאלית בה כדאי לכבס את הבגד.

לפעמים תוכלי גם למצוא סמל של ריבוע ואיקס שאומר שאין להכניס את הבגד שלך למכונת ייבוש.

הפוך על הפוך: אחרי שאת מתאווררת ומורידה את בגד הספורט שלך, תהפכי את הבגד חזרה כך שהחלק החיצוני שלו יהיה כלפי חוץ. כך המכונה תוכל לשטוף את האיזורים בבגד שבאו במגע עם לכלוך יתנקו בצורה מיטבית יותר. 

מרכך כביסה? לא תודה: נכון, למרכך כביסה יש את הריח הכי נעים בעולם, אבל לעיתים, מרכך הכביסה הריחני יכול דווקא לפגוע בבד של בגדי הספורט שלך. המרכך נשאר בסיבי הבד של בגדי הספורט שלך ובכך מפריע להם לנדף את הזיעה שלך - פעולה מרכזית וחשובה שעל ביגוד ספורט נשים לעשות. 

 

מיתוס 3: "אני יודעת מה המידה שלי, אין טעם לבדוק את טבלת המידות" 

את מכירה את עצמך הכי טוב ובסופו של דבר יודעת אילו מידות מתאימות לך ונוחות לך. אבל לעיתים בין מותג למותג ואפילו בין ביגוד ספורט נשים אחד לאחר - יש הבדל במידות. לכן בשביל בשביל שתוכלי לקבל את המידה המתאימה לך ולהימנע מהחזרת משלוח מיותרת - בדקי את טבלת המידות של הסט הנבחר לפני שאת מזמינה אותו. 

  • בקניית חזיית ספורט תוכלי לבדוק בטבלה את היקף בית החזה ומידת החזייה המתאימה לכל מידה.
  • בקניית טייצים, בייקרס ומכנסי טרנינג, תוכלי לבדוק בטבלה את היקף המותניים, הירכיים ואורך המכנסיים לכל מידה.

 

סט BLISS בצבע תכלת

סט BLISS בצבע תכלת

 

מיתוס 4: "אני יכולה ללבוש ביגוד ספורט נשים רק לאימון"

ביגוד ספורט נשים לא שייך רק לאימונים ספורטיביים ולחדרי הכושר! 

טרנד ה-ACTIVEWEAR כבר מזמן כבש את העולם ונמצא כרגע במרכז אופנת הרחוב והאופנה היומיומית. 

את יכולה ללבוש את סט הספורט שלך ולאבזר אותו עם מגוון אקססוריז מעניינים, לתת לו טוויסט מעניין עם עליונית או בלייזר טרנדיים ולנעול איתו נעלי ספורט או סניקרס ואפילו נעלי עקב! 

יש לך חופש מוחלט להיות הכי יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסה ולבנות לוקים יוצאי דופן עם סטים במגוון צבעים. 

מחפשת השראה ללוק? מוזמנת להסתכל על הסטרונגירלז בעמוד האינסטגרם שלנו - @strongful.co ולחפש רעיונות טרנדיים לסטיילינג הסטים שלך בדף הפייסבוק שלנו או בטיקטוק! 

 

 

  • כניסה

  • הרשמה

בהרשמה לאתר את\ה מאשרת את תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, וקבלת מיילים שיווקיים.
Strongful מותג בגדי ספורט לנשים